Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe site

    Mag ik even laten weten dat ik mijn site http://www.ftkm.be even in een nieuw kleedje heb gestoken

    reacties zijn altijd welkom natuurlijk.

    Nu ook nog de tijd vinden om ook het fotogedeelte in dezelfde stijl te krijgen
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Nieuwe site

    Eerlijk gezegd... template? Mambo? Veel heb je zelf niet gedaan zo lijkt het me

    En wat je dan hebt gedaan, vind ik helemaal niet zo mooi (top logo/header daar)

    sorry maar
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe site

      ben effe geweest en een berichtje achter gelaten.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe site

        ik vind de site zo slecht nog niet!

        mss die banner/header, dat is waar, past niet in het (lijnen) concept.

        Maar toch geslaagd,
        met wat heb je dit gemaakt?

        Koen
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

        FZ50

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe site

          Ok, ik herzie dat logo nog wel eens

          En ik geef toe, ik begin Mambo net wat te leren kennen dus het volledig zelf maken van een template is er nog niet bij.
          Het leuke aan Mambo is wel de scheiding van inhoud en design het gemak waarmee je het een en ander kan aanpassen eens je het concept wat snapt.
          Ik ben wel een tijdje op zoek geweest naar een leuke, strakke template alvorens ik er eentje vond die me wel aanstond.
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe site

            Dat bedoel ik dus, zeg dat er liever direct bij... Als je dit gepost had in een serieus webdesign forum, hadden ze je meters diep in de grond geboord
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe site

              ik heb me al suf gezocht wat die "FTKM" wil zeggen
              F - Filip
              T - ?
              K - ?
              M - Marijns

              Mooie site. Ik wou dat ik al zover was.
              Groeten, Benny
              Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe site

                @Benny: dat zijn de initialen van de kinderen (Thomas en Koen)

                @guRuh: Bij mijn weten is BD nog altijd een fotografie-forum en geen webdesign-forum. Als ik dat hier post is om te kijken wat men van het uitzicht van de site vind en het 'gebruiksgemak' en dan is, net als bij fotografie, de manier waarop (volgens mij) volledig ondergeschikt aan het resultaat.
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe site

                  Ik vind het een goede mooie overzichtelijke sites. Mij stoort het totaal niet dat het niet allemaal zelf gemaakt is, templates zijn er om gebruikt te worden

                  Comment

                  Working...
                  X