Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste Portet Sarah

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste Portet Sarah

    Ik ben reeds enkele maanden een trouwe lezer van dit super-forum en heb net besloten ook es een foto voor "de leeuwen" te gooien. Graag jullie ongezouten mening...
    Dit is een foto van mijn vriendin, getrokken in een parkje in het Gentse.
    Love is the only color blind can see...
    Canon EOS350D, Canon 18-55mm 1:3.5-5.6, Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 USM, Sigma 24-70 2.8 / Canon EOS3, Canon 50mm 1.8, Praktica MTL-3 met 50mm 1.8 lens

  • #2
    Re: Eerste Portet Sarah

    Wel, prachtig!
    http://www.duister.org

    Comment


    • #3
      Re: Eerste Portet Sarah

      hopelijk niet je laatste

      Comment


      • #4
        Re: Eerste Portet Sarah

        misschien een beetje te licht en zou het croppen net tot boven de borst,de borst duikt nu tè veel het beeld in.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Eerste Portet Sarah

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk
          misschien een beetje te licht en zou het croppen net tot boven de borst,de borst duikt nu tè veel het beeld in.
          grt,bouk.
          Dat komt vooral door de hoek hé, haar borsten tonen immens groot tegenover haar klein hoofdje....

          Nu wat ik zou aanraden: Laat uw vriendin begod niet meer in de zon kijken, ze knijpt haar oogjes al beetje toe.... Ook teveel oogwit.... Dus spaar uw vriendin!!!
          Laat ze iets meer haar hoofd draaien naar u (zodat ze nog steeds wegkijkt), maar het stuk oogwit zal beter zijn en uw vriendin zal haar oogjes niet meer dichtknijpen!!!

          Greetz
          Dj

          Comment


          • #6
            Re: Eerste Portet Sarah

            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
            Dat komt vooral door de hoek hé, haar borsten tonen immens groot tegenover haar klein hoofdje....

            Nu wat ik zou aanraden: Laat uw vriendin begod niet meer in de zon kijken, ze knijpt haar oogjes al beetje toe.... Ook teveel oogwit.... Dus spaar uw vriendin!!!
            Laat ze iets meer haar hoofd draaien naar u (zodat ze nog steeds wegkijkt), maar het stuk oogwit zal beter zijn en uw vriendin zal haar oogjes niet meer dichtknijpen!!!

            Greetz
            Dj
            Idd, lijkt me een zeer goeie raad die ik eens ga opvolgen in een van de volgende gelegenheden... Ik heb als probeersel de foto eens gecropt en idd, hij is er niet op verslecht:

            In ieder geval bedankt voor de eerlijke commentaar... Volgende foto is ook dan genomen, maar die ontbreekt naar mijn bescheiden mening wat scherpte:
            Love is the only color blind can see...
            Canon EOS350D, Canon 18-55mm 1:3.5-5.6, Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 USM, Sigma 24-70 2.8 / Canon EOS3, Canon 50mm 1.8, Praktica MTL-3 met 50mm 1.8 lens

            Comment

            Working...
            X