Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezamenlijke aankoop !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezamenlijke aankoop !!

    Hello folks ,
    Op zaterdag 17 december bevind ik mij te Aken .
    Uiteraard ga ik dan wat extra materiaal aanschaffen
    Dit zal aangeschaft worden bij Fotohaus Preim . Deze winkel fungeert ook zo een beetje als afhaalpunt van AC-foto .
    Ik heb daar al materiaal aangeschaft en ben zeer te spreken over de service aldaar .
    En nu komt het leuke van de zaak
    Na contact met de zaakvoerder aldaar heb ik kunnen vernemen dat hij een eventuele gezamenlijke aankoop wel wil ondersteunen door een "forum"korting te geven . De bedoeling is dus dat ik op 17 december het bestelde materiaal ter plaatse afhaal ( geen verzendingskosten , ben daar dan toch ).
    Prijzen zullen in de buurt van die van AC-foto liggen . Daar de eventuele korting nog afhalen dan.
    Heb hier mailtje van de zaakvoerder waarin hij stelt : Noem me wat je wil bestellen en ik maak een prijs voor jullie .
    Mensen die dus intresse hebben in materiaal kunnen mij dus iets laten weten via PM of email .
    Ik stuur de eventuele bestellijst door naar hem , en laat dan de uiteindelijke prijzen weten aan de betrokkenen .

    Om een en ander overzichtelijk te houden is het misschien handig om een sluitingsdatum voor de info/bestelling voorop te stellen .
    Laat ons zeggen dat ik op zondag 20 november deze "aktie" afsluit en de prijzen aanvraag aan de winkel . Wat betreft de afhandeling voor 17 december kunnen we altijd concreet afspreken via mail of PM . Ikzelf ben woonachtig te Wilrijk , materiaal kan hier worden afgehaald of in beperkte mate ( ergens afspreken ) geleverd worden .
    Ik hoop dat dit initiatief een beetje op jullie bijval kan rekenen .
    Doe dit absoluut niet om enige winst te maken , maar heb hier al veel geleerd en wil op deze manier iets terugdoen. Ben dan toch in Aken , dus waarom niet iemand anders laten meegenieten van een eventuele forumkorting.
    Kleine hint je kan altijd tegen moeder de vrouw zeggen dat het een vroeg kerstgeschenk betreft

    Owja , het gaat om deze winkel :http://www.preim.ac/

    Greetz

    PS : indien topic hier niet op de juiste plaats staat zullen de mods dit wel verplaatsen
    Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

  • #2
    Re: Gezamenlijke aankoop !!

    Wel, ben eens benieuwd welke prijs hij me kan maken voor een Sigma Objektiv AF 10-20mm 4.0-5.6 EX DC HSM für Canon
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Gezamenlijke aankoop !!

      mmm, ik zit morgen in Aken de ganse dag
      ga zeker eens binnen bij www.ac-foto.com
      (moet nog een flitser hebben)
      maar ik kan niet wachten tot half december

      Comment


      • #4
        Re: Gezamenlijke aankoop !!

        Is niet echt een internetshop he ? Beetje bizar....duidelijkheid verschaft de site ook niet
        Welke producten kunnen we eventueel vragen, eender wat?

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Gezamenlijke aankoop !!

          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
          Is niet echt een internetshop he ? Beetje bizar....duidelijkheid verschaft de site ook niet
          Welke producten kunnen we eventueel vragen, eender wat?
          Is idd geen internetshop . Als je producten besteld bij ac-foto en ze zelf wil afhalen zal je naar Fotohaus-Preim verwezen worden . Daarom zei ik in beginpost dat hij fungeert als afhaalpunt . Alle producten van ac-foto kunnen dus in principe besteld worden .
          Had eerst contact opgenomen met ac-foto en werd door hen doorverwezen naar Preim voor afhaling en "forum"korting .
          Hopelijk nu ietsje duidelijker
          Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

          Comment


          • #6
            Re: Gezamenlijke aankoop !!

            juist terug van een dagje Aken
            man man wat kan men lekkerbekken bij http://www.preim.ac/
            daar hebben ze alles

            Comment


            • #7
              Re: Gezamenlijke aankoop !!

              Oorspronkelijk geplaatst door kazan
              juist terug van een dagje Aken
              man man wat kan men lekkerbekken bij http://www.preim.ac/
              daar hebben ze alles


              Idd ja , heel wat anders dan de fotozaken hier in België

              En als ze het niet in stock hebben gaan ze het wel halen bij AC-foto achter de hoek .
              Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

              Comment

              Working...
              X