Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 Beaufort in Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 6 Beaufort in Oostende

    Deze week heeft het een avondje hard gewaait. Nu waren er een paar surfers die daar geen last van hadden, in tegendeel.

    Hier het resultaat:






    Laat eens weten wat je er van vindt.

  • #2
    Re: 6 Beaufort in Oostende

    dedoeme, wat een onstuimige zee dat is iets waar ik al een heel jaar op zit te wachten, heerlijk die surfers die met hun acrobatische toeren het natuurgeweld tarten.
    Het is niet evident om bij zo'n stevige wind je camera stil te houden, dan te zwijgen om te focussen op de onvoorspelbare bewegingen van die mannen.
    Technisch vind ik de fotos niet zo goed, beetje kleurloos ,maar dat komt waarschijnlijk dat ze wat laat in de namiddag zijn getrokken ook de scheve horizon op foto 1 stoort me wel hoor, ik had ook graag iets meer surfer gezien en wat minder water, maar misschien is je tele niet toereikend .
    Al bij al hebben de fotos toch veel zeggingskracht, dank zij de woelige zee, en de actie van de surfers


    mvg. Sensor
    Last edited by sensor; 1 november 2005, 08:04.
    Groeten Sensor

    Comment


    • #3
      Re: 6 Beaufort in Oostende

      Oorspronkelijk geplaatst door sensor
      Technisch vind ik de fotos niet zo goed, beetje kleurloos (maar dat komt door het weer natuurlijk) ,
      Hi,

      Als de levels van de fotos gewoon bijgesteld worden, zien ze er al heel anders (lees veel beter) uit :

      DPaul.
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: 6 Beaufort in Oostende

        actie mooi vastgelegd, maar een beetje oppeppen kan geen kwaad hier.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X