Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodiging printen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitnodiging printen

    Heb al gezocht op de site maar niet direct iets gevonden.

    Heeft er iemand ervaring met het maken van een uitnodiging. Ik zoek eigenlijk iets waar er meer mogelijkheden zijn. Tot nu toe had ik steeds een of meerdere foto's met PS verwerkt en deze dan als foto laten afdrukken.

    Dat werkt ook, maar nu wou ik toch eens zelf een meer professionele uitnodiging maken. Dus een echt gevouwen kaartje. De meeste online-print services bieden wel iets aan maar het lijkt mij toch allemaal wat simpel.

    Je kan op de voorkant een foto plaatsen en dan al of niet kiezen tussen een hele set van onozele randjes (hartjes, confetti...). En dan heb je wat mogelijkheid om een tekst aan de binnenzijde te maken.

    Kent er iemand een manier om nog verder te gaan? Je hebt al mooie programma's om fotoboeken samen te stellen. Maar is er ook al een om echt mooie kaarten mee te maken?
    Tot sluitertijd, Dirk

  • #2
    Re: Uitnodiging printen

    Hi,

    Microsoft publisher ? Gevouwen kaartjes en veel meer.

    Dpaul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: Uitnodiging printen

      En waar druk je dat dan af?
      Kan je zoiets naar een drukker sturen?
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Uitnodiging printen

        Misschien eens beginnen kijken in je buurt ipv op het internet. In elk dorp zal er wel een drukker zijn, die je maar al te graag zal helpen.

        Comment


        • #5
          Re: Uitnodiging printen

          Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk
          En waar druk je dat dan af?
          Kan je zoiets naar een drukker sturen?
          Meeste copy services...... Deze hebben meestal kleuren copiers staan, en aan die kleuren copiers zitten meestal finishers, die kunnen plooien, nieten, gaatjes maken (je kunt het eigenlijk zo gek niet bedenken.....)
          To make your dreams come true, wake up

          Comment

          Working...
          X