Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Ericsson 750i

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Ericsson 750i

    Tegenwoordig zijn de resultaten van fototoestellen in GSM's toch wel echt aan het verbeteren, hier zijn enkele voorbeelden, gemaakt met de Sony-ericson 750i :





    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Sony Ericsson 750i

    Heb hetzelfde toestel en was ook blij verrast door de fotokwaliteit .
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Sony Ericsson 750i

      Ik heb ook zo'n toestel, en ben er ook tevreden over, zeker overdag bij goed weer, als het wat donkerder word treed er wel veer ruis opmaar ja het is ook maar een gsm natuurlijk !!!
      Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
      www.bartvo.be

      Comment


      • #4
        Re: Sony Ericsson 750i

        Binnenkort worden de nieuwe Canon's gelanceerd met alles er op en eraan die maken pas prachtfotos. Maar liefst 5 Megapixels. Stijlvol en slank in 12 onweerstaanbare kleuren, 2,4x optische zoom, High-resolution TFT display met 262,144 colors, 208 x 208 pixel resolution, DIGIC II en iSAPS, 15 opnameprogramma's, Intelligente beeldrichtingsensor, PictBridge en Print/Share knop, USB 2.0 Hi-Speed, Durable stainless steel covers
        Fine-pitched screen protected by scratch-resistant glass window
        Tri-band operation GSM coverage on up to five continents (GSM 900/1800/1900 networks) ,Automatic switching between bands , Bluetooth™ wireless technology stereo, Plug & Play, Bluetooth™ SIM Access Profile
        Device-to-device synchronization en nog veel meer features.

        En voor de BD-ers die vervolgens de beelden op een echt beeldscherm wil bekijken, zijn er ook super platte Canon televisies beschikbaar.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Sony Ericsson 750i

          mooie opnamen hoor, maar bellen die dingen nou ook nog een beetje???.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sony Ericsson 750i

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
            mooie opnamen hoor, maar bellen die dingen nou ook nog een beetje???.
            grt,bouk.
            Ze bellen prima Bouk
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Re: Sony Ericsson 750i

              Ik heb een GSM om te telefoneren en een fototoestel om foto's te maken. Dat volstaat nog steeds ruimschoots voor mij

              Comment


              • #8
                Re: Sony Ericsson 750i

                heb nl net zo,n ding aangeschaft een Samsung/SGH/E330, grappig dat je daar ook een foto mee kan maken, alleen bij deze kan je de lens niet verwisselen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Sony Ericsson 750i

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                  heb nl net zo,n ding aangeschaft een Samsung/SGH/E330, grappig dat je daar ook een foto mee kan maken, alleen bij deze kan je de lens niet verwisselen.
                  grt,bouk.
                  Neen, daarvoor heb je een digitale spiegelreflex-GSM nodig !
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sony Ericsson 750i

                    [QUOTE=21kine]Tegenwoordig zijn de resultaten van fototoestellen in GSM's toch wel echt aan het verbeteren, hier zijn enkele voorbeelden, gemaakt met de Sony-ericson 750i :
                    QUOTE]
                    Mooi, de beeldjes zijn niet slecht, en bellen is ook ok, maar het toestel is niet geschikt om er tomtom op te draaien, en dat is nu net de reden waarom ik een smartphone gebruik.
                    Als tomtom die 750i ondersteund, is het misschien wel leuk. maar zolang Sony zijn eigen os gebruikt, vrees ik ervoor.
                    Of mis ik iets, en bestaat er wel navigatie voor de 750i?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sony Ericsson 750i

                      [QUOTE=Rudy]
                      Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                      Tegenwoordig zijn de resultaten van fototoestellen in GSM's toch wel echt aan het verbeteren, hier zijn enkele voorbeelden, gemaakt met de Sony-ericson 750i :
                      QUOTE]
                      Mooi, de beeldjes zijn niet slecht, en bellen is ook ok, maar het toestel is niet geschikt om er tomtom op te draaien, en dat is nu net de reden waarom ik een smartphone gebruik.
                      Als tomtom die 750i ondersteund, is het misschien wel leuk. maar zolang Sony zijn eigen os gebruikt, vrees ik ervoor.
                      Of mis ik iets, en bestaat er wel navigatie voor de 750i?
                      Vermits ik ook op zoek ben naar zo een toestelletje "alles-in-één", zou ik dit ook wel willen weten !

                      Rudy, welke smartphone heb jij, en over wat mogelijkheden beschikt het (fm-radio, mp3, camara etc...)?
                      Groetjes, Jan
                      BD0280BE

                      Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sony Ericsson 750i

                        koop dan toch gewoon een Qtec

                        PPC PDA, triband GSM etc. welke feature ontbreekt er nog? de goedkope prijs

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sony Ericsson 750i

                          Oorspronkelijk geplaatst door Visio
                          koop dan toch gewoon een Qtec

                          PPC PDA, triband GSM etc. welke feature ontbreekt er nog? de goedkope prijs
                          waar dacht je dat ik al een jaar mee rondloop? eerste de 2020, dan de 8020.
                          maar de 750i zou een leuk alternatiefje zijn. alhowewel er nu weer net een qtek met wifi uitkomt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sony Ericsson 750i

                            Heb de qtek s100 gehad voor deze sony ericsson en ze zuigen beide heel fel.
                            qtek s100: als pocket pc, geen enkel probleem, maar als gsm hopeloos onpraktisch en zeer slecht belgluid (spraak)
                            sony ericsson k750i: zeer goede specificaties maar ...
                            loopt constant vast, ook na tientallen updates + binnensturen
                            en zeer onbetrouwbaar, verschillende keren uitgevallen (waardoor zelfs het alarm niet afging!) en ook verschillende keren perfect standby en binnen bereik en toch niet mogelijk om telefoon te ontvangen of te bellen. Ik stap terug over naar een ander merk...
                            Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sony Ericsson 750i

                              Ondertussen is er toch 1 functie die ik echt mis bij de 750i, namelijk de mogelijkheid om verjaardagen in te voeren, bij Nokia heb je ook een kalander maar die kan je specifiek gebruiken voor verjaardagen, je voert de datum éénmaal in, en ieder jaar wordt je verwittigd wanneer die persoon verjaart, inclusief de ouderdom die die persoon wordt op die dag en dat jaar. Er is daar een speciale tab voor het invoeren van verjaardagen. En aangezien ik een echte vergeetkop ben wat verjaardagen betreft belooft dat voor de toekomst
                              Ik kan natuurlijk voor iedere verjaardag een notitie of een herinnering aanmaken bij de 750i maar dan moet je dat ieder jaar opnieuw van alle personen intikken en da's een vervelend werkje als er zo'n 50 tal instaan

                              Ondertussen moet ik hier al iets rechtzetten, de oplossing gevonden op de ( zeer informatieve ) website van Sony ericsson :
                              To set a birthday:

                              1. Go to [CONTACTS]
                              2. Highlight a contact, press "More"
                              3. Scroll to [EDIT CONTACT], press "Select"
                              4. Scroll left once
                              5. Scroll to [BIRTHDAY], press "Add"
                              6. Enter birthday date
                              7. Press "Ok"
                              8. When "Add Birthday to Calendar?" is displayed, press "Yes"
                              9. Press "Save" and "Ok"

                              This will add an annual all day recurring appointment to the calendar
                              Last edited by Franciskine; 29 oktober 2005, 06:58.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X