Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met Kim op de Koffie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Met Kim op de Koffie

    Dana Winner als gastvedette bij Kim op de koffie .






  • #2
    Re: Met Kim op de Koffie

    kwa composities zit het wel snor , wel spijtig van de vele ruis en de rode oogjes

    Comment


    • #3
      Re: Met Kim op de Koffie

      Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      kwa composities zit het wel snor , wel spijtig van de vele ruis en de rode oogjes

      Ben het met Roland eens, maar toch

      Kan het zijn dat ik je gisteren op TV heb gezien tijdens het maken van deze foto's ?

      Comment


      • #4
        Re: Met Kim op de Koffie

        Wie is Kim?

        Comment


        • #5
          Re: Met Kim op de Koffie

          Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
          Ben het met Roland eens, maar toch

          Kan het zijn dat ik je gisteren op TV heb gezien tijdens het maken van deze foto's ?
          Op tv : De mooiste, ikke dus, zat naast hem, en toch......
          Over de opname : inderdaad, mooie compo. Kwa ruis ga ik niets zeggen, moet de mijne nog allemaal bekijken.....en ik vrees......

          Comment


          • #6
            Re: Met Kim op de Koffie

            Inderdaad , op TV Limburg heb ik mijn eigen mogen aanschouwen .
            Die ruis is een vergetelheid van mij .
            Daar voor had ik foto's van de tennis genomen en zo als jullie weten mag er geen flits gebruikt worden zo doende moest ik mijn iSO waarden optrekken tot
            zo'n 1250 . Bij het optreden van Dana Winner ben ik deze vergeten terug naar beneden te halen .

            Comment


            • #7
              Re: Met Kim op de Koffie

              ISO mocht hoog blijven, dan kon je de flits weglaten en had je met betere foto's thuisgekomen. Om maar te zeggen dat de belichting op deze manier niet echt aanspreekt. Bovendien zit je hier en daar met storende schaduwen.

              seppuku.

              Comment


              • #8
                Re: Met Kim op de Koffie

                Eerlijk gezegd zie ik geen schaduwen . De achtergrond was volledig zwart met alleen een foto van Dana Winner op geprojecteerd .

                Comment


                • #9
                  Re: Met Kim op de Koffie

                  Hallo,

                  Ik ben een beginneling, eigenlijk nog een leek op gebied van fotografie.
                  Omdat ik veel concerten bezoek heb ik me onlangs een Nikon D70 aangeschaft om mooie foto's te kunnen maken tijdens deze concerten.
                  Omdat ik met de standaard uitrusting geen genoegen kon nemen heb ik me nu een telelens bij besteld Nikon AF-S G VR 70-200 F:2.8.
                  Wat zijn de beste instellingen van mijn toestel om zulke mooie foto's te kunnen maken zoals hier te zien is van Dana Winner?

                  Kan iemand mij info en raad geven?

                  Groetjes en bijvoorbaat Dank
                  Ferdinand

                  Comment


                  • #10
                    Re: Met Kim op de Koffie

                    Dag Ferre,

                    Ik heb je een Personal Message-berichtje gestuurd. Je moet het maar eens lezen :-)
                    Wannabes: http://www.wannabes.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Met Kim op de Koffie

                      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                      Wie is Kim?
                      En vooral... wie is Dana Winner?

                      Wat betreft de foto's... voortaan toch maar niet flitsen. Niet alleen is de slagschaduw jammer, het is ook geen erg mooie verlichting.

                      @noliko: beter kijken dan zie je de slagschaduw vanzelf.

                      Groeten, Miriam

                      Comment


                      • #12
                        Re: Met Kim op de Koffie

                        weinig sfeer in te vinden

                        Comment


                        • #13
                          Re: Met Kim op de Koffie

                          Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                          Wat betreft de foto's... voortaan toch maar niet flitsen. Niet alleen is de slagschaduw jammer, het is ook geen erg mooie verlichting.
                          Groeten, Miriam
                          Afgaande op wat ik daar rondom mij zag (allemaal profesionelen) was een flits echt nodig.
                          onder evenementen vind je enkele van mijn opnames van die namiddag
                          Last edited by vinstermik; 26 oktober 2005, 19:28.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Met Kim op de Koffie

                            Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik
                            Afgaande op wat ik daar rondom mij zag (allemaal profesionelen) was een flits echt nodig.
                            En als die professionals in de gracht springen, spring je mee? Waarom denk je dat ze bij grote concerten enkel de eerste drie nummers foto's mogen nemen? Anders is de sfeer van het hele optreden om zeep!
                            Héél mooi hoe je hier (n°2) zelfs haar neusgaten weet te belichten met je flits!
                            Ik zou het de volgende keer toch een beetje proberen doseren zodat je nog een beetje sfeer van de aanwezige belichting hebt.

                            Om maar te zwijgen hoe leuk het is voor de overige aanwezigen om constant dat geflits erbij te hebben

                            N°3 is voor mij dan toch de betere van de 3...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Met Kim op de Koffie

                              ps: die profs flitsen mss, maar ik ben er zeker van dat ze niet zo krachtig als jou gelifst hebbe

                              Comment

                              Working...
                              X