Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peutertuin of forum ????

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Peutertuin of forum ????

    Sorry dat ik het hier moet neerpennen maar soms heb ik het gevoel hier soms in een peutertuin te zitten !
    Als ik sommige reply's lees wordt ik soms beschaamd in anderen hun plaats.
    Een goede raad : tel eerst eens tot tien en denk na vooraleer het mondje (klavier) te roeren.
    Hopelijk hebben bepaalde mensen de les begrepen en leren ze hieruit ,wat ook al een overwinning voor de BD crew betekent.
    Voilà , ik post hier niet veel maar dat neemt niet weg dat ik alle dagen de topics doorneem, waardoor ik reeds veel van digitale fotografie heb opgestoken.
    AUB bewuste leden, gun de overige 99% forumleden het plezier van deze site.
    Groeten Scorpio,


  • #2
    Het plezier van het forum is uiteraard iedereen gegund, maar benk wel: JE MAG NOOIT HET KIND IN JEZELF DODEN. ook als dat kindje soms nog maar een peuter
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Ik ben het volledig eens met Lazy Charles, laat af en toe het kind
      in je los. De wereld is al saai genoeg. Ik heb meer problemen met
      ruzies en dergelijke dan met de peutertuin.
      Komt misschien omdat ik binnen een paar maanden mijn eerste kleinkind
      ga te zien krijgen.
      De teksten die niet interessant zijn in de topic kan je toch gewoon even doorscrollen.
      Het moet niet altijd technisch zijn hé.


      groetjes
      Mon

      Comment


      • #4
        yep .. we zijn er om van elkaar te leren .. en de laatste uitzending van witte raven toonde andermaal dat zelf iemand die nog nooit een fototoestel zag mits de gepaste steun van "gevorderden" op zelf minmder dan een maand tijd prachtige foto's kan maken ..

        het hoeft niet altijd zo intensief te zijn als in dat TV1 programma .. ieder leert op eigen tempo .. en het enige dat eigenlijk echt telt is dat we er plezier aan beleven .. zelf als we plezier beleven aan het maken van een niet perfecte foto .. zelf heb ik het meeste plezier om een nieuwe foto beter te maken dan de vorige .. en als de vorige perfect was, dan kan dat niet meer, en is de fun ervan af ..

        Comment


        • #5
          Ik vermoed dat sommigen de ware reden van mijn (deze) topic niet doorhebben, ik had daarin wel wat duidelijker mogen zijn .
          Deze is namelijk gebaseerd op de verscheidene disputen en gehakketak die hier de laatste tijd op dit forum zijn ontstaan.
          Het is het laatste wat ik wil om het kind dat ieder van ons eigenlijk nog wat is ,in de kiem te smoren.

          Groeten Luc,

          Comment


          • #6
            Bij deze is alles duidelijk geworden Luc.
            Ben het daar dan ook volledig mee eens.

            groetjes
            Mon

            Comment


            • #7
              Ah... ben blijkbaar niet alleen met dat gevoel ! Scorpio : GROOT GELIJK !!!
              Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

              Comment

              Working...
              X