Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoombrowser EX probleem

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoombrowser EX probleem

    Als ik Zoombrowser Ex wil openen dan krijg ik een foutmelding:
    "You can not open more than one database at a time. Close the database before opening a different one."
    Als ik dan op OK druk krijg ik de volgende fout:
    "Please open or create another database using the database dialog wich is accessed via the database menu command."
    als ik dan op OK druk krijg ik een grijs scherm zonder foto's!

    Heeft iemand hier een oplossing voor?


  • #2
    L_H, maak eerst een map aan naar keuze en via zoonbrowser moet je die map activeren als fotomap. Eens je dat gedaan hebt, kun je kiezen in welke map je de fotos wilt downloaden. Succes !

    Comment


    • #3
      Dank u voor de reactie maar ik kan die map niet activeren, alles in de linker kolom is weg en onder file kan ik alleen maar database aanklikken waar de restore knop ook niet werkt.

      Comment


      • #4
        Ook heb ik al alles al gewist en terug geinstalleerd maar dan krijg ik de zelfde fouten.

        Comment


        • #5
          Je moet niet proberen je oude en zeker gewiste database te restoren, vergeet die ! Maak een nieuwe map aan gelijk waar op je hd en activeer die als nieuwe database ! Vergeet de rest man. Succes.

          Comment


          • #6
            Dank u voor de hulp flurk, het is terug in orde!

            Comment


            • #7
              ER komt een totaal vernieuwde versie L_H. Eentje die fatsoenlijk werkt ! Wordt reeds geleverd bij de G3, de rest....??? Afwachten !

              Comment


              • #8
                Die zal dan binnenkort ook wel te downloaden zijn... Je kan ondertussen al de upgrade naar de 3.2 downloaden op powershot.com

                Groetjes
                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

                Comment

                Working...
                X