Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veldrijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veldrijden

    Ze komen er weer aan, de supper prestiges, deze is nog van verleden jaar.

    dromer



  • #2
    Re: Veldrijden

    Foto van 2004 toeschouwers staan er scherper op dan renners, en iets te laat want Nijs is al over de balk.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

    Comment


    • #3
      Re: Veldrijden

      Fantastische foto , prachtige sfeer ! Zo hoop ik er dit jaar ook te maken.
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

      FotoBlog

      Comment


      • #4
        Re: Veldrijden

        Oorspronkelijk geplaatst door Rosse D70
        Foto van 2004 toeschouwers staan er scherper op dan renners, en iets te laat want Nijs is al over de balk.

        Ik denk dat we dit jaar verdomd goeie veldrijders-foto's gaan krijgen van Rosse ,
        scherpe renner en Nijs juist hangend over de balk.

        Btw Dromer pic

        groetjes

        Alex
        Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

        Comment


        • #5
          Re: Veldrijden

          Foto lijkt me wel ok, persoonlijk had ik hem iets gecropped om wat minder publiek vooraan te hebben, maar da's smaak en goesting.

          Is deze genomen in Diegem vorig jaar, achter het voetbalveld aan de grote tent ?

          Comment


          • #6
            Re: Veldrijden

            Ja is genomen in Diegem verleden jaar, ben door de organisatie uitgenodigd geweest, ik ken een van de groten daar, vandaar, ga er dit jaar weer als echt sportjournalist bijlopen.

            dromer

            Comment


            • #7
              Re: Veldrijden

              Deze zul je niet meer kunnen flitsen in de velden, jammer, was een van de fotogenieksten, vond ik persoonlijk.
              Canon
              http://www.jodeconinck.be/

              Comment


              • #8
                Re: Veldrijden

                Alé, ik heb hem toch juist over het balkje, niet zo scherp, maar ja, dat is de spanning zeker. Speciaal voor Rosse

                dromer



                Comment

                Working...
                X