Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gebeurt er hier toch allemaal !?!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat gebeurt er hier toch allemaal !?!

    Alé mensen wat is er hier toch allemaal gaande

    da wordt hier precies allemaal serieus opgeblazen

    laat het ons toch wa plezant houden

    En Tribal69 ik kijk graag naar sportfoto's zenne !
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Hallo Dirtyharry71,

    Er gebeuren inderdaad een paar "vreemde dingen", maar we moeten alles wel in het juiste perspectief blijven zien: 99% van de forumleden is hierbij niet betrokken ...
    Wij doen ons best, maar ja, meer kunnen we ook niet doen.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Tja, ik begrijp het ook eigenlijk niet helemaal. Tribal, ik heb helemaal niets tegen sportfotografie, integendeel. Je hebt me trouwens zelf nog eens een foto doorgemaild van de Belcar.

      Wat eigenlijk de oorzaak is van heel dit gedoe is de reactie die ik kreeg toen ik mijn mening gaf over een sportfoto. Bleek dat wat ik zei practisch onmogelijk te realiseren viel. Nu, weet ik veel????!!!!
      Maar het antwoord dat daar op volgde stond mij niet helemaal aan.

      De persoon in kwestie had zeer simpel kunnen zeggen dat dit dus niet mogelijk was en mij dan ook uitleggen waarom. Hij is een pro, ik niet. Ik ben hier om te leren en voor mijn plezier. Ik gaf gewoon mijn mening over de foto. Ik heb er trouwens bijgezegd dat het een prachtige shot was. Maar als men mij ongevraagd op mijn kap zit, wel ja, dan bijt ik terug. Het antwoord kwam bij mij over als: ja, als je dat niet weet, wat kom je hier dan doen?
      Maar als je dan alle posts goed zou lezen dan kan je zelf merken dat ik alles al vergeten was. Ik bedoel, je vroeg zelf al gekscherend waar het nu eigenlijk over ging.
      In ieder geval, van mij hoeft er hier niemand weg. En in mijn topic heeft niemand een kant gekozen. Het is zoals Mic zei, om een beetje verdraagzaam te zijn.
      En dat ik sprak van een ras, tja, dat komt dan misschien eveneens verkeerd over bij sommigen. Maar je spreekt zelf van 'wij, sportfotografen', dus bij mijn weten duw je jezelf in een minderheidsgroep, zonder dat ik dat negatief bedoel.

      Nah, ik heb gesproken en nu ga ik erover zwijgen. Ben je hier niet akkoord mee? Ok, no problem, maar daarom hoef je nog niet van BD weg te blijven!
      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

      Comment


      • #4
        Ik snap het ook niet... ik het gevoel dat ik iets mis, het lijkt of iedereen weet wat er aan de hand is behalve ik.

        Tribal69 gaat weg, topic gesloten, ander topic geeft iemand een lijstje van goede voornemens, en daar is de stemming ook niet meer al te vriendelijk.

        En ik snap niet waar het allemaal over gaat.
        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

        Comment


        • #5
          Zie TOPIC gezeik. Ondertussen locked...
          Lot to learn... Much to gain

          Comment

          Working...
          X