Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: (amateur) fotografen nachtleven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht: (amateur) fotografen nachtleven

    hallo allemaal,

    ik ben de admin van een belgische website die zich bezig houdt met fotoreportages en reports van events in de alternatieve electronische 'dance'-wereld. wie zich daar niets bij kan voorstellen heeft misschien een beter idee als ik zeg dat het dan vooral gaat om muziekstromingen als techno, house, elektro, enzovoort.

    onze site had tot een tijdje geleden, naast een deel 'point en shoot' amateurfotografen ook twee semi-professionele mensen die voor ons het nachtleven vastlegden. helaas hebben zij geen tijd meer, deels door hun vaste job en deels door betalende opdrachten die ze via onze site hebben binnengehaald.

    ik ben nu dus op zoek naar mensen die de leegte kunnen opvullen. vereisten zijn er niet aangezien de meeste leden hier toch vrij passioneel met fotografie bezig zijn en wel weten wat ze doen. ik wil wel onmiddelijk duidelijk maken dat het GEEN betalend werk is maar dat wij WEL zorgen voor persaccreditiaties. onze site is 100% niet-commercieel en wordt dus draaiende gehouden door vrijwilligers. dat wil ook zeggen dat wij voor geen enkele van onze activiteiten geld vragen, dat wij geen reclameprogramma lopen hebben en dat wij organisaties in onze "scene" gratis de kans geven om bij ons hun events te promoten.

    het adres van de website:
    allnighters[dot]net
    mijn email adres:
    bob[at]allnighters[dot]net

    moesten jullie bedenkingen hebben of gewoon extra informatie willen dan, beantwoord ik alle verdere vragen met plezier in deze thread, via PM of per email.

    groeten,
    bob
Working...
X