Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vaarwel

    Ik heb er lang over nagedacht over deze beslissing. Uit de topic "once upon a time" blijkt dat iemand die twee regelrechte aanvallen doet aan het adres van het "ras sportfotografen" het zodanig in zijn voordeel weet te draaien dat de meerderheid nog zijn kant kiezen ook. Spijtig genoeg waaronder mensen waarvan ik het zeker niet had verwacht, zo zie je maar weer...
    Kanten zijn gekozen en standpunten ingenomen.
    Mijn laatste post aan dit forum is werkelijkheid.
    Aan de meesten wil ik nog zeggen : het ga jullie goed vrienden, ik heb hier heel wat fijne momenten gehad maar momenteel hou ik het voor bekeken. Misschien voor altijd misschien keer ik nog wel terug maar voorlopig zal ik mijn sportfoto's waarvoor hier toch weinig of geen waardering en appreciatie is wel elders tonen...

    Take care friends
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

  • #2
    Dat meen je niet???
    Als ik op deze topic "once upon a time" gerageerd heb, dan is het niet om "een kant te kiezen" zoals jij dit noemt maar als een oproep om verdraagzaamheid...
    Spijtig dat zulke dingen gebeuren. Maar laat je alsteblieft niet leiden door enkele misverstanden.
    In een normaal gesprek zou zoiets nooit gebeuren... Maar hier op het forum is een woord soms snel verkeerd begrepen en kan er niet direct ingegrepen en uitgelegd worden.
    Ik zou het zeer spijtig vinden moest je nooit meer van die prachtige Sportfoto's plaatsen. Ik heb er altijd naar opgezien en van genoten... Zoveel zelfs dat ikzelf (die niet van sport hou) sportfoto's ben gaan oefenen met snelle sluitertijden... en dat naar aanleiding van jou geposte foto's.

    Hopelijk kom je op je beslissing terug. En laat je je niet leiden door een misverstand.

    Comment


    • #3
      Hee Tribal,

      Laat je toch niet wegpesten door enkelingen die gewoon jaloers zijn op je mooie foto's. Ik geniet altijd van je prachtige sportfoto's en heb er veel bewondering hoe je het hem telkens toch weer flikt. En ik ben niet de enige. Ik denk dat iedereen die een beetje kijk op fotografie heeft, weet dat dit een van de moeilijkste takken is.
      Trouwens, als ik dat topic lees, krijg ik niet de indruk dat de meerderheid "een kant kiest" en al helemaal niet tegen jou.
      Blijf alsjeblieft, zodat we allemaal van je foto's kunnen genieten.
      Je hebt zelfs Mic ertoe aangezet sportfoto's te trekken, dat zegt toch genoeg .

      Jacki
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • #4
        Beste Tribal,

        Een besluit als de jouwe, waarop je hopenlijk nog binnen een pico-seconde terugkomt , is denk ik niet de reactie waarop ik, en anderen met mij, gezinspeeld hebben dan wel gewenst. Integendeel zou ik zeggen, het gaat er om dat we elkaar in onze waarde laten en desgewenst doorvragen op "hetgeen wat wordt bedoeld" of zonodig aangeven, als blijkt dat e.e.a. "verkeerd wordt opgepakt", hoe het wel wordt bedoeld. Immers BD trekt belangstelling van pro's tot echte beginnelingen zonder ook maar enige kennis. Kortom het vereist enige verplaatsing in elkaar! Figuurlijk dan wel hè!
        Kortom mijn gedachtengang is veeleer een algemene dan wel een specifieke en met "in de spiegel kijken" bedoel ik dan ook niet een bepaalde persoon of groep van personen maar ons allen, dus ook Jee-esteke, mezelf enz.! Wat betreft je laatste opmerking, ik heb daarbij toch een heel ander gevoel, gelet op wat ik meestentijds heb gelezen. Kortom ook voor jou geldt, we (ik durf rustig in meervoud te spreken) zouden je niet graag zien gaan.

        Jan
        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Tribal,

          als ik effe cru mag wezen (volgens mijn gebruikelijke stijl ), maar 't is om je op te beuren ! :

          Wat een LULLIGE reactie zeg !!
          't is toch niet omdat jij en Johan een woordewisseling hadden dat IK en de andere BD-ers daar het slachtoffer moeten van zijn door jouw aanwezigheid, foto's, fijne reply's en deskundige uitleg ivm sportfotografie te moeten missen in de toekomst??

          Be a MAN and stay !

          Stef

          Comment


          • #6
            Ik kom meestal nooit tussen in disussies. Maar dit zou erg jammer zijn Tribal. Over de grond van de discussie wil en kan ik me niet uitspreken. Wat ik wel weet is dat er hier een paar mensen in het verleden heel knappe sportfoto's hebben gepost. Jij bent daar één van ( en sport is absoluut niet mijn ding) en weet dat die wel geapprecieerd werden en worden. Daarenboven is een forum ( en internet) vaak een vrij direct medium en kan je soms in discussies weinig 'nuances' aanbrengen ( je hebt alleen nog de gechreven tekst en een paar emoticons ter beschikking). Dus reconsider het hé, iedereen die wegblijft is een gemis
            Peter

            http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
            http://www.photoblog.be/peterwarson

            Comment


            • #7
              Kijk, ik wil er ook niet tussenkomen maar vind het jammer als je vertrekt!

              Ik ben een sportliefhebber en heb zelden z'on mooie foto's gezien als de jouwe waarvan ik telkens weer geniet!!

              Groeten,

              Wim
              Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
              www.D-Noizz.be
              wim.proot@gmail.com

              Comment


              • #8
                Dat zou heel jammer zijn Tribal !

                Comment


                • #9
                  Originally posted by wp160366
                  Kijk, ik wil er ook niet tussenkomen maar vind het jammer als je vertrekt!

                  Ik ben een sportliefhebber en heb zelden z'on mooie foto's gezien als de jouwe waarvan ik telkens weer geniet!!
                  IDEM LUC... ben er een beetje door geraakt zelfs...
                  laat je niet doen man... je talenten als fotograaf worden hier ZEER gewaardeerd!

                  groeten,
                  Luc

                  Comment


                  • #10
                    Blijven Tribal69

                    Comment


                    • #11
                      Hallo Tribal,

                      Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat misverstanden op dit forum op de loer liggen. Dan kan je wel zielig gaan doen en wegblijven maar waarom zou je eigenlijk. Bedenk goed Tribal dat niet alleen jij je gekwetst zult voelen maar ook de ander. Wat jij nu doet, vind ik eigenlijk een beetje zielig en manipulatief: je verzint een (melo-)dramatische titel en trekt zo alle aandacht naar je toe.
                      Iedereen hemelt je nu natuurlijk op en vraagt je om te blijven. Van mij mag je blijven; ik waardeer je foto’s, maar je mag ook wegblijven, want je houding van “wij sportfotografen” (met alle respect voor de sportfotografen) daar ben ik in het geheel niet content mee.
                      Iedereen is hier een gelijkwaardig forumlid volgens mij. Iedereen leert elke dag nog bij, de een is verder dan de ander of heeft een duurder toestel, maar volgens mij is iedereen hier gelijk. Verder moet me nog van het hart dat iedereen volgens mij dacht dat dit opgelost was en dan kom jij de volgende avond met deze mededeling. Dat vind ik niet erg sportief zeker niet naar de mensen die de moeite doen om e.e.a. te bemiddelen of hoe dan ook beheersbaar te houden.
                      Maar goed, het is jouw besluit en dat respecteer ik.
                      Hannie

                      Comment


                      • #12
                        VIER minuten na mijn reply op deze topic kreeg ik van Tribal onderstaande email:

                        Hello jmvanos

                        You received the following message from: Tribal69 (tribal69@pandora.be)

                        At: http://dc.netadmin.be/

                        Voor mij mag je de hoogste boom uit kiezen met alle plezier !!
                        Je weet niet eens wat sport fotograferen is dus doe er dan ook geen uitspraak over !



                        Hannie

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jmvanos
                          VIER minuten na mijn reply op deze topic kreeg ik van Tribal onderstaande email:

                          KNIP
                          Wellicht weet u niet het niet, maar u maakt zich werkelijk strafbaar met het publiek posten van email zonder toestemming van de oorspronkelijke auteur. Hetzelfde zag ik vandaag ook in koopjes gebeuren door Stef. Niet echt netjes. Bovendien werkt het zeker niet constructief in een poging tot wedergoedmaking.

                          Comment

                          Working...
                          X