Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou de derde keer ook nog pijn doen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zou de derde keer ook nog pijn doen?

    Vermits een 'onverlaat' mijn titel voor dit topic heeft gestolen, heb ik maar even een derde keer ervan gemaakt...

    Moet nog altijd dat tweede Gb-kaartje doen, maar heb al even een 'verhaaltje' gemaakt...


    De mentale en psychische voorbereidingen vlak voor de match; concentratie, rust, focussen, ...





    Tijdens de match, hopen dat de preparatie goed genoeg was, en maar alles geven..

    Give my gloves a kiss please...


    (had ik hier maar op continuous geschoten )


    Waar het dan gedeeltelijk om draait, naast de eer, een goed gevoel, een overwinning, ...

    Vermits de foto een kb'tje te groot is, even de link ernaartoe...



    In afwachting dat ik hem enkele bytes keiner maak
    Last edited by ajuin; 16 oktober 2005, 21:58.

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff



  • #2
    Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

    Mooie foto's, maar vooral de laatste vind ik een hele mooie.
    Er waren daar precies veel winnaars.
    Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
    Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

    Comment


    • #3
      Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

      Ik ga voor de eerste, mooi ingetogen. Jammer van de achtergrond, maar dat maakt het ook wel weer echt.
      Op een gave huid kun je niet scherpstellen
      Simpele albumpjes

      Comment


      • #4
        Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

        Sieben mooi vastgelegd, de tweede voor mij ik hou hier van de ruis Geeft een meerwaarde aan de foto en wat ik ook positief vind is je compositie 'alla' vlakverdeling Je hebt je 2 punten volgens een sterk punt liggen nl. 2 keer op 1/3e: De kruising van de lijnen ligt op 1/3e van links en het gezicht van de rechtse bokser met de arm van de linkse maakt evenwicht in een kruispunt dat het 3e sterke punt geeft

        De derde is ook mooi vanwege scherptediepte en de kleurtoon die je gezet hebt. Met welke lens heb je dit vastgelegd (die laatste)?

        De eerste kan mij niet echt bekoren vanwege te veel onscherp.

        greetz, RonnyE

        Comment


        • #5
          Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

          Mc, iedereen krege een beker, je kan dat zien: voor een winnaar, en de andere(verliezer) noemt men deelnemer...

          Inderdaad, jammer van het beetje onscherpte op de eerste, maar was de enige foto. Dat kamertje was niet groter dan wat je ziet, en er zaten er nog 9 in of zo... Heb deze snel getrokken van in de deuropening, en vanaf ze het zagen stonden er ineens natuurlijk die andere 9 ook bij op...
          Dus maar één serene voorbereidingsfoto kunnen nemen...


          Laatste genomen met 50mm, moest wel. Er was op dat plekje echt totaal GEEN licht aanwezig. Maar toch probeerde ik eens... op 1.8 nog tot 1/20" moeten gaan. Moest ik dus niet proberen met de 18-200 of zo...


          Thx

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

            Knap ajuin, favo is de eerste voor mij.
            euh niet te dicht bij die mannen gaan hé of we hebben juinmoes hoewel met een stukske ganzelever
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

              Mooi Sieben !
              En ik ben u Niet vergeten hé
              Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

              Comment


              • #8
                Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
                Knap ajuin, favo is de eerste voor mij.
                euh niet te dicht bij die mannen gaan hé of we hebben juinmoes hoewel met een stukske ganzelever
                Naar het schijnt bestaan er zelfs zoete ajuinen.... (en aardappelen); bestaat juinmoes ook?
                Kben geen echte groentenkenner...


                Yvan, 't zou erg zijn moest jij me al vergeten... Alle, vergeten te posten misschien, maar je denkt toch elke dag aan me he?

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  Naar het schijnt bestaan er zelfs zoete ajuinen.... (en aardappelen); bestaat juinmoes ook?
                  Kben geen echte groentenkenner...


                  Yvan, 't zou erg zijn moest jij me al vergeten... Alle, vergeten te posten misschien, maar je denkt toch elke dag aan me he?
                  Zoete ajuin? Natuurlijk bestaat dat Die grote rode zijn wat zoeter en men maakt idd een soort confituur van ajuin (extra suiker bij doen hé) die voornamelijk bij paté's geserveerd word.
                  Dus oppassen hé manneke
                  mvg,
                  Ludo V.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zou de derde keer ook nog pijn doen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
                    Zoete ajuin? Natuurlijk bestaat dat Die grote rode zijn wat zoeter en men maakt idd een soort confituur van ajuin (extra suiker bij doen hé) die voornamelijk bij paté's geserveerd word.
                    Dus oppassen hé manneke
                    Een gewaarschuwd man...

                    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                    Comment

                    Working...
                    X