Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ladbroke op de Paulusfeesten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ladbroke op de Paulusfeesten

    Twee maanden na datum eindelijk de tijd gevonden om de foto's van het optreden van Ladbroke op de Paulusfeesten te verwerken. Het was de eerste maal dat ik me gewaagd heb aan concertfotografie. Wat vinden jullie ervan?

    De rest van de foto's zijn te zien in het album op Flickr





    Last edited by McSerial; 4 augustus 2011, 18:01. Reden: wijziging van locatie
    Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
    Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

  • #2
    Re: Ladbroke op de Paulusfeesten

    84 maal bekeken en geen enkele reactie.
    Misschien zijn de foto's slecht, maar ik als dat zo is had ik het ook graag gehoord. Ik post hier om te weten wat jullie van mijn foto's vinden en om bij te leren. Als er niemand reageert, leer ik niks bij en weet ik niet of ze goed zijn of niet.
    Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
    Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

    Comment


    • #3
      Re: Ladbroke op de Paulusfeesten

      Foto's zijn zeker goed, kan eigenlijk gewoon niet veel meer over gezegd worden. Compositie, belichting, scherpte en zo zijn allemaal in orde, en er staat niet echt een uitschieter tussen de drie foto's.

      De enige kritiek zou zijn dat je misschien wat meer interactie en dynamiek kan proberen in je foto's te krijgen, maar dat kan even goed aan de band zelf liggen.

      Comment


      • #4
        Re: Ladbroke op de Paulusfeesten

        Ik heb het altijd moeilijk met festivalfoto's....
        Denk dat ik er nog maar één keer bij gereageerd heb, omdat me toen iets te binnen viel...

        Voor mij moeilijk iets om op te reageren.

        Foto's an sich niet slecht, maar weinig sfeer erin verwerkt. Moeilijk hoor, sfeer, scherpte, spektakel, compositie, ...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment

        Working...
        X