Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portfolio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portfolio

    Ik was juist aan het denken aan het bewaren van afgedrukte foto's op een overzichtelijke manieren dacht aan een farde in de stijl van die mappen met doorschijnende hoesjes.
    Bestaan die ook op formaat 30x40 cm want zo zijn mijn 'beste' foto's opgezet.

    Iemand een idee waar ik die kan vinden?

    En anders een vraag naar de modellen toe, hoe houden jullie je portfolio bij? Dat moet toch ook een systeem zijn dat gemakkelijk aangepast word en waarin je foto's toch wat beschermd zijn?
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Portfolio

    Ik ben ook op zoek naar een "portefolio map". Ik was van plan morgen eens bij Schleiper in Antwerpen binnen te springen. Zij verkopen allerlei benodigdheden voor creativelingen: papier, kaders, passe-partouts, ... Ik heb er al een paar keer passe-partouts en gekleurde vellen papier gekocht; uitgebreide keuze. Ik heb die zaak overigens gevonden via BD.

    Op hun website (http://www.schleiper.com/) heb ik alvast een aantal mogelijkheden gevonden. Maar ik wil de verschillende opties eerst even in het echt zien.


    Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment

    Working...
    X