Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

model fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • model fotografie

    Na de sd van Waterschei ben ik dusdanig enthousiast geworden dat ik meer wil doen met model / portred fotografie. Vraag is alleen waar het beste te beginnen?

    Ik dacht zelf aan een fotoclub maar die lijken zich allemaal wel meer toe te leggen op landschap, macro, en dergelijke. Kan ik zelf natuurlijk wat gaan aanklooien met nichten van mij die misschien wel model willen staan. En dan vervolgens hier posten. Maar het leer proces lijkt mij toch sneller te gaan zoals in bv. Waterschei. Waar je wat tips krijgt van mensen die vaker met dat bijltje hebben gehakt
    Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

  • #2
    Re: model fotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
    Maar het leer proces lijkt mij toch sneller te gaan zoals in bv. Waterschei. Waar je wat tips krijgt van mensen die vaker met dat bijltje hebben gehakt
    En wat houd je tegen om een van die modellenfotografen van het forum die in Winterslag waren en van wiens foto's jij gecharmeerd bent via bijv. een mailtje te contacteren, neen heb je en ja kun je misschien krijgen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment

    Working...
    X