Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdrietig nieuws

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verdrietig nieuws

    Met tranen in mijn ogen wil ik jullie laten weten dat dinsdag 11 oktober in de ochtend Ben Elich, hier bekend als bennyboy, is overleden.
    Ik had met Ben leuk contact over onder andere onze Nikon D2X'en en voor en tijdens zijn ziekbed ook veel met zijn lieve echtgenote Margot.
    Ben was een vechter, en steeds weer krabbelde hij uit een diep dal weer omhoog. Toch heeft hij het oneerlijke gevecht nu verloren.
    Ik wil Margot, familieleden en vrienden heel veel sterkte en kracht wensen in het verwerken van dit grote verdriet.

    Natalia

  • #2
    Re: Verdrietig nieuws

    Hoewel ik Bennyboy niet gekend heb voel ik mee met het verdriet dat zijn heengaan oproept. Mijn innige deelneming aan Margot, familieleden en vrienden.
    Als eerbetoon wil ik alle BD-ers hierbij verwijzen naar een posting die door bennyboy gedaan werd.


    Henri
    Last edited by kodachrome; 13 oktober 2005, 01:34.
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Verdrietig nieuws

      Mijn condoleances en veel sterkte aan de familie.
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        Re: Verdrietig nieuws

        Ook hier onze innige deelneming aan Margot, familieleden en vrienden.

        Mvg.
        Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
        Mijn website.

        Comment


        • #5
          Re: Verdrietig nieuws

          Natalia wij wensen jou en Margo, de familie van Bennyboy veel sterkte toe in deze moeilijke tijd

          Jan en Coby
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Re: Verdrietig nieuws

            Mijn deelneming en veel sterkte toegewenst.

            Comment


            • #7
              Re: Verdrietig nieuws

              Hoewel ik jammer genoeg Bennyboy nooit hem mogen leren kennen.
              Mijn deelneming aan zijn familie, vrienden en iedereen die Bennyboy in zijn gedachten mag koesteren.

              Sven
              Canon 350d | BG-E3 | Canon 6D Mark II | 18-55/3.5-5.6 Mark II USM | 70-200 f4 L | 24-105 f4 70-200 f4 L | 430EX

              Comment


              • #8
                Re: Verdrietig nieuws

                Veel sterkte!
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #9
                  Re: Verdrietig nieuws

                  Inderdaad heel droevig nieuws..

                  Wens jou en de nabestaanden dan ook alle sterkte toe die nodig is om deze droevige , donkere periode door te komen.....

                  Hans
                  Last edited by Hanske; 13 oktober 2005, 08:17.
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verdrietig nieuws

                    Ook vanwege mij. Oprechte gevoelens van medeleven en sterkte aan Margot, familieleden, vrienden, ...
                    Je schrijven schildert jullie hechte vriendschap. En ontroert door oprechtheid.
                    Ook jij, Natalia, veel sterkte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verdrietig nieuws

                      Ook mijn innige deelneming en sterkte toegewenst

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verdrietig nieuws

                        Innige deelneming aan familie, vienden, kennissen,... van Bennyboy
                        Dit kan nooit makkelijk zijn, ze verdienen elke steun die ze kunnen krijgen...
                        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verdrietig nieuws

                          Hallo,

                          Namens het bestuur van belgiumdigital wensen we de nabestaanden onze oprechte deelneming aan.

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verdrietig nieuws

                            Innige deelneming aan de familie, vrienden en kennissen.

                            Valere
                            Groetjes
                            Valere

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verdrietig nieuws

                              Innige deelneming en veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen in deze
                              moeilijke tijden.

                              Lode

                              Comment

                              Working...
                              X