Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cornevaniperen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cornevaniperen

    Weet er iemand van jullie soms of er bij afwezigheid van een thuislevering door cornevaniperen het pakketje ook op de post kan opgehaald worden?
    Bij geheugenkaart kan dit namelijk niet

    thanx

  • #2
    Re: cornevaniperen

    Oorspronkelijk geplaatst door koeks
    Weet er iemand van jullie soms of er bij afwezigheid van een thuislevering door cornevaniperen het pakketje ook op de post kan opgehaald worden?
    Bij geheugenkaart kan dit namelijk niet

    thanx
    Denk het niet. Hij moet namelijk centjes hebben in ruil voor het pakje .

    Comment


    • #3
      Re: cornevaniperen

      Spijtig, Leek me juist gemakkelijk om thuis een lens te laten bezorgen(ben nml ne werkmens en een beetje lui ).
      Zal dan maar wachten tot tweekend zeker

      Er kan dus ook niet met overschrijving betaald worden??

      Comment


      • #4
        Re: cornevaniperen

        Oorspronkelijk geplaatst door koeks
        Spijtig, Leek me juist gemakkelijk om thuis een lens te laten bezorgen(ben nml ne werkmens en een beetje lui ).
        Zal dan maar wachten tot tweekend zeker

        Er kan dus ook niet met overschrijving betaald worden??
        Ik denk dat je het hem best eens zelf vraagt hoe het kan geregeld worden.

        Comment


        • #5
          Re: cornevaniperen

          Misschien idd tbeste dat ik hem zelf eens bel voor alle zekekerheid.


          Toch bedankt

          Comment


          • #6
            Re: cornevaniperen

            vraag het hem zelf even...
            te veel manieren: onder embours? gewone post? pakjesdienst? komt hij het brengen?

            ps: weekend zal niet veel helpen voor de post/pakjesdiensten

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: cornevaniperen

              Als je op voorhand betaalt zal hij daar geen problemen mee hebben.

              Ik heb nochthans al dingen laten leveren en pas achteraf betaald. Was wel niet de eerste keer dat ik kocht bij hem en had hem al persoonlijk ontmoet. Ik veronderstel wel dat dit niet zijn standaard manier van handelen is en ook afhangt van het bedrag....

              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: cornevaniperen

                Leveringen van Corné gebeurt via UPS, die laten een berichtje achter indien je niet thuis bent. Je kan dan naar een telefoonnr bellen om een nieuwe levering af te spreken, of je vraagt gewoon of ze het pakje bij je buren willen afleveren.

                De man van UPS heeft het blijkbaar door dat ik niet thuis ben tijdens de werkuren, en levert het pakketje altijd af bij mijn buurman (een winkel). Die moet dan tekenen voor ontvangst. Via het trackingnummer dat je van corné hebt ontvangen kan je op de ups website ingeven en dan zie je wie voor ontvangst getekend heeft (in geval je meerdere buurmannen hebt )

                Zo doe ik het, en tot nu toe is alles altijd prima verlopen!

                Comment

                Working...
                X