Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve

    Enkele indrukken van deze middag in st baafs-vijve...

    Ik weet, het zijn kiekjes, en het is hier ook mijn bedoeling niet "perfecte" foto's weer te geven, maar 'k hoop hier een klein beetje weer te geven, dat er ambiance was, voor de hondenliefhebber.....


    [IMG] [/IMG]


    [IMG] [/IMG]


    De foto's zijn door mijn vriendin getrokken, dus wees niet te kritisch aub, ik probeerde op die moment mijn hond te briefen.... maar zodra de leiband los was, had madame andere bezigheden, dan de instrukties van haar baasje op te volgen


    [IMG] [/IMG]


    Er stond daar genoeg volk, met canon en nikon rond hun nek, 'k hoop dat er een paar bd'ers tussen zaten, dat er hier nog wat fotos van dit evenement volgen

    EDIT: foto 1 en 2 zijn groter dan het toegestane maximum van 200 kb (zie forumregels

    Daarbij komt nog dat de foto's naar eigen zeggen door je vriendin gemaakt zijn. Hier mogen echter alleen foto's geplaatst worden waarvan je zelf de auteur bent.

    seppuku [mod]
    Last edited by seppuku; 10 oktober 2005, 06:54.
    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: Loop & zwemwedstrijd voor honden - St Baafs-vijve

    Oorspronkelijk geplaatst door jdm
    Enkele indrukken van deze middag in st baafs-vijve...

    Ik weet, het zijn kiekjes, en het is hier ook mijn bedoeling niet "perfecte" foto's weer te geven, maar 'k hoop hier een klein beetje weer te geven, dat er ambiance was, voor de hondenliefhebber.....


    Er stond daar genoeg volk, met canon en nikon rond hun nek, 'k hoop dat er een paar bd'ers tussen zaten, dat er hier nog wat fotos van dit evenement volgen
    Prima ambiance en nog daarvan als 't kan
    Henri
    Last edited by seppuku; 10 oktober 2005, 06:54.
    lidnummer: BD0435BE

    Comment

    Working...
    X