Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon cash back

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon cash back

    weet er iemand hoe ik de cash back van canon kan incasseren heb mijn lens een body gekocht vorige jaar december en heb dit nooit gedaan heb ik hier nog recht op?

  • #2
    Re: canon cash back

    je kan enkel centen terug verdien voor een produkt waar een bepaalde cash back voucher voor is gemaakt, en voor de actie die nu loopt dien je het produkt te hebben gekocht tussen 15 maart 2005 en 31 december 2005....als je ze vorig jaar hebt aangekocht vrees ik dat er niet veel te verdienen zal zijn.....
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

    Comment


    • #3
      Re: canon cash back

      IDD, en als je in aanmerking zou komen, staat dat op de verpakking

      Heb 2x cashback en 2x 256MB ingediend se, voor de 350D en 20D die ik gekocht heb
      http://anpu.fotopic.net
      Canon pocketcammetje

      Comment


      • #4
        Re: canon cash back

        heb deze vorig jaar gekocht bij geheugenkaart.be in keerbergen aan de volle pot wist van cash back nog niets af maar aan de zijkant van de doos is wel een stuk uitgesneden (denk barcode) k' denk dat ik hier maar eens werk van moet maken alvast bedankt

        Comment


        • #5
          Re: canon cash back

          Oorspronkelijk geplaatst door jakke123
          heb deze vorig jaar gekocht bij geheugenkaart.be in keerbergen aan de volle pot wist van cash back nog niets af maar aan de zijkant van de doos is wel een stuk uitgesneden (denk barcode) k' denk dat ik hier maar eens werk van moet maken alvast bedankt
          Klinkt wel zéér eigenaardig ???
          Uit de doos waarin je toestel zat is dus een stuk uitgesneden ??
          Als je de doos zo gekregen hebt kan het volgens mij niet anders dan dat er iemand anders de cashback al geclaimd heeft
          Of het moest zijn dat jij zelf die barcode uitgesneden hebt

          Als dat niet het geval is , toch best even verhaal halen ergens .
          Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

          Comment


          • #6
            Re: canon cash back

            Dat stuk wat uit die doos is afgehaald is voor de 256 MB kaart welke we direct bij Canon hebben geclaimd. In de doos zat dan direct een 256MB Extreme kaart .
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: canon cash back

              waarom heb IK dan die 256mb kaart dan nooit gekregen!

              Comment


              • #8
                Re: canon cash back

                Stuur me een email met de factuurnummer dan heeft u direct antwoord. Er stonden toen verschillende versie met kaart, zonder kaart, een 512 of 1 GB kaart in plaats van de 256 enz.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment

                Working...
                X