Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waarom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waarom

    kreeg ik gisteravond dit bericht als ik een topic wilde lezen ?

    screenshot

    Edit Mod Hanske : Ook voorbeeldfoto's dienen aan dezelfde forumregels te voldoen als normale foto's . Deze foto was te groot en is dus verwijderd.
    Pas het eventueel aan naar 900*900 pixels. Dan kun je hem hier weer tonen.


    reden 1 was niet van toepassing .. dus reden 2 zou aan de oorzaak moeten liggen .. moet ik dan besluiten dat een van de admins mijn bijdrage aan het forum niet constructief vond? heb ik iets verkeerd gepost? ik had toch graag een woordje uitleg gehad?
    Last edited by Visio; 9 oktober 2005, 00:05.

  • #2
    Re: waarom

    is een topic dat "gedelete" is geweest, net voor je het betreden hebt. dus het stond nog in je new posts of zo, maar in tussentijd is het gedelete geworden geweest door een mod.

    men doet zeker niets met jouw account hoor...

    ps: hier hetzelfd emet dat topic hoor... zoek het zover niet

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: waarom

      Je hebt gewoon een link aangeklikt dat verwijst naar een topic dat niet meer op het publieke forum staat. Het heeft dus niets te maken met jouw bijdrage aan het forum.

      Wel graag een PM of e-mail aan de forumleiding indien je verduidelijking vraagt rond dergelijke problemen.(zie Faq)
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: waarom

        bedankt voor de uitleg .. en ja .. PM was mogelijks beter geweest .. sorry, maar
        een dergelijk topic niet via PM lanceren zorgt er wel voor dat al die anderen die het ook voor hadden nu weten hoe de vork aan de steel zit

        de screenshot had ik id niet nagekeken op resolutie, maar ipv de foto helemaal weg te doen zou het mogelijks eleganter geweest zijn om de foto te vervangen met een link naar de foto .. zodat een andere bezoeker aan dit topic weet waar het om ging.

        de kern van de zaak: indien die boodschap ook een nr 3 had met uw uitleg van het gedelete topic had bevat, dan had ik het ook niet verder gezocht dan nodig .. het was net die nr 2 (aangezien ik zeker wist dat nr 1 niet van toepassing was) die een beetje verkeerd in m'n keelgat schoot .. maar na je uitleg is die keel weer gesmeerd

        en nu nog rap m'n accu's opladen en fototas klaarmaken voor de shooting van morgenvroeg (al om 6u vertrekken ) .. back to the real stuff

        Comment


        • #5
          Re: waarom

          maar ipv de foto helemaal weg te doen zou het mogelijks eleganter geweest zijn om de foto te vervangen met een link naar de foto
          Mja, en het zou nóg eleganter zijn als de mod zelf even de afmetingen zou hebben aangepast...

          Het is veel eenvoudiger: Een poster maakt gebruik van de mogelijkheden die op een forum worden geboden en hoeft enkel wat regels in acht te nemen. Op een groot forum zoals BD is het echt niet te doen om als mod dingen aan te passen of te vervangen; het registeren van dingen die aangepast moeten worden is al een stevige taak, laat staan om ze elegant te vervangen of aan te passen...

          Ik begrijp de opmerking van Visio wel, maar op een groot en druk forum zoals BD zie ik dat toch anders

          Comment

          Working...
          X