Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

staking - sfeerbeeld in het station van brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • staking - sfeerbeeld in het station van brugge

    Van mijn werkgever moest ik deze morgen toch eens proberen of er treinen reden. Omdat ik op voorhand toch wist dat het een verloren zaak was, heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar foto's te maken. Geen stakende mensen (want die waren er amper te zien), wel een sfeerbeeld van de verlatenheid:







    bernie.
    Last edited by bernie; 7 oktober 2005, 12:44.
    Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

  • #2
    Re: staking - sfeerbeeld in het station van brugge

    mits een verhoging van het contrast vind ik de tweede een sterke plaat
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: staking - sfeerbeeld in het station van brugge

      Inderdaad die 2de heeft iets. Wel gevaarlijk om dat soort foto's te maken.
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

      FotoBlog

      Comment


      • #4
        Re: staking - sfeerbeeld in het station van brugge

        Oorspronkelijk geplaatst door eranosian
        Inderdaad die 2de heeft iets. Wel gevaarlijk om dat soort foto's te maken.
        Yep de 2de is mooi.
        Ookal ben ik een zeer grote voorstander van heavy DOF
        Vind ik hier misschien een kleinere opening beter geweest!
        Het probleem bij DOF in 'landscapes' is dat je het gevoel krijgt van een maquette!

        Op zich niet storend. Maar je verkleint het decor terwijl als het wat groter lijkt (alles scherp) je de verlatenheid wat meer kan accentueren. Imo.
        Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

        Comment


        • #5
          Re: staking - sfeerbeeld in het station van brugge

          Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
          Het probleem bij DOF in 'landscapes' is dat je het gevoel krijgt van een maquette!
          terechte opmerking. Wat de foto's betreft 3 x maar met sterke voorkeur voor nr 2

          Comment

          Working...
          X