Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit een ernstig aanbod?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is dit een ernstig aanbod?

    Een D2X voor 1.140 Euro....

    D2X te koop ....

    edit Mod:
    een heel nuttige topic maar toch hoort hij niet (meer) thuis in camera's.
    Daarom de verhuis naar Algemeen
    mvgr
    Jo(han)
    Last edited by Jo; 8 oktober 2005, 11:46.
    D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

    BD0323BE

  • #2
    Re: Is dit een ernstig aanbod?

    ruikt naar oplichting ..

    als je koopt, enkel ter plaatse gaan en cash betalen, zeker geen voorschot betalen of laten versturen .. kans groot dat je een baksteen in de doos kan vinden ..

    zorg dat je een soort contractje hebt zodat je "goeder trouw" bewezen kan worden als het om diefstal zou gaan .. vraag eens het serienummer op, dan kan je diefstal al uitsluiten na contact met de invoerder

    Een kennis (persfotograaf) van me heeft al probs gehad met haar D2X: tot twee maal gratis omgeruild door de Beukelaar omdat er technische problemen met de body waren. Dus de body grondig testen alvorens mee te nemen.

    Comment


    • #3
      Re: Is dit een ernstig aanbod?

      Nog 2 maanden en het is weer st. Niklaas, die is 100% te vertrouwen..

      Het gezond verstand zegt dat zoiets niet(nooit) kan.

      Mensen die hier op ingaan kunnen kunnen beter hun geld aan goede doelen besteden.

      Trouwens wat wil je ook met zo een naam als 'verkoper': "zazuta andreea"

      Comment


      • #4
        Re: Is dit een ernstig aanbod?

        Heb ook serieuze twijfels.
        Ik geloof soms wel in sprookjes, maar zoals boven aangegeven: wees op uw goede.
        En vraag eens of Zazuta de tegenpool is van Mazuta. Die laatste laat de prijzen enkel in tegengestelde zin evolueren.

        Comment


        • #5
          Re: Is dit een ernstig aanbod?

          onlangs stonden er advertenties op foto2dehands voor een Canon 1DsMkII voor 3000€ en een Leica M7 voor 1300€

          allebei verdacht en erg snel weg (de advertentie dan )

          opletten dus !

          Comment


          • #6
            Re: Is dit een ernstig aanbod?

            Als je de omschrijving leest, gaat het hier blijkbaar om een heel speciale versie.

            seppuku.

            Comment


            • #7
              Re: Is dit een ernstig aanbod?

              " Type van Efficiënte pixel van de camera de lens-Verwisselbare digitale camera SLR 12,4 miljoen De sensorcmos van het beeld sensor, 23,7 x 15.7mm grootte, 12,84 miljoen totale pixel die pixel Volledig Beeld registreren: [ L ] 4.288 x 2.848-pixel/[ M ] 3.216 x 2.136-pixel/[ S ] 2.144 x 1.424-pixel. De hoge Snelheid bebouwde Beeld: [ L ] 3.216 x 2.136-pixel/[ M ] 2.400 x 1.600-pixel/[ S ] 1.600 x 1.064-pixel van de gelijkwaardigheidsopslag 100 tot 800 van de Gevoeligheid ISO systeem NEF (12-beetje RUWE niet samengedrukt of met compressie), EXIF 2,21-volgzame DCF 2,0 en (niet samengedrukte TIF-RGB of samengeperste JPEG) DPOF opslagmiddelen CompactFlash? (CF) Kaart (Type I/II) en Microdrive? Het ontspruiten de wijzen kiezen kader het ontspruiten [ S ] wijze uit: gaat één kader voor elke blindversie Ononderbroken hoge het ontspruiten [ CH ] wijze vooruit: Volledig Beeld; 5 kaders per seconde (fps)/Hoog Snelheid Bebouwd Beeld; 8 kaders per seconde (fps) 3) Ononderbroken lage het ontspruiten [ cl ] wijze: Volledig Beeld; 1 tot 4 kaders per seconden (fps) (verkiesbaar in menu) Hoog Snelheid Bebouwd Beeld; 1 tot 7 kaders de wijze per van de seconden (fps) (verkiesbaar in menu) 4) zelf-Tijdopnemer: de tijd duur kan 5) Spiegel op wijze worden geplaatst: eerste pers: spiegel omhoog, tweede pers: versie"

              Is vertaald door een robot imo... Raw--> RUWE
              flickr

              Comment


              • #8
                Re: Is dit een ernstig aanbod?

                Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                Een D2X voor 1.140 Euro....

                D2X te koop ....
                Dezelfde zijn precies weer aan het werk, zie http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=85828

                Comment


                • #9
                  Re: Is dit een ernstig aanbod?

                  Over een paar maanden had deze persoon er één in een Antwerps filiaal (firma bestond, doch vrkocht wel iets anders). Het mail-adres (reële) werd afgeleid naar Italië
                  Betaling kon enkel met Western Union ?
                  Dit was en is oplichting, dus, oppassen met deze
                  Vraag eens naar het serienummer en wedden dat hij zegt dat hij een bassis van wantrouwen geen zaken kan doen
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Is dit een ernstig aanbod?

                    Meneer heeft iig een mailtje van mij gekregen. Is even kijken wat voor reactie er komt.
                    Visit my website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Is dit een ernstig aanbod?

                      /mod-off Deze reply doe ik niet als mod zijnde , maar als "gewoon" lid van BD


                      Heb hem ook eens volgend email gestuurd , gewoon eens kijken wat deze man hierop te zeggen heeft ........

                      Bij deze deel ik u mede dat ik geintresseerd ben in deze camera. Daar ik echter niet zomaar een camera koop die ik niet gezien heb , wil ik graag met u een afspraak maken om de camera te komen bezichtigen en eventueel de koop af te ronden. Ik betaal natuurlijk cash. Verder verzoek ik u mij om het serienummer van deze camera door te mailen.

                      met vriendelijke groet : Hanske
                      Wordt vervolgd zou ik zo zeggen


                      /mod-on
                      Last edited by Hanske; 6 oktober 2005, 16:02.
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Is dit een ernstig aanbod?

                        Ik check altijd ook even hier:

                        www.internetoplichting.nl of www.internetoplichting.be


                        www.opgelicht.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Is dit een ernstig aanbod?

                          Wedden dat ze vragen om in het engels te reageren, want nederlands spreken ze niet.

                          Ik snap niet dat er toch nog mensen zijn die hier in trappen.

                          alex
                          Website : www.alextimmermans.com
                          Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                          Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                          Comment


                          • #14
                            Re: Is dit een ernstig aanbod?

                            daarom heeft ie van mij onder 4 verschillende namen en e-mail adressen een vraag gehad,

                            Engels, Nederlands Duits en nog 1 in het Engels
                            Visit my website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Is dit een ernstig aanbod?

                              hmmm, ik volg deze thread met argusogen.......ben eens benieuwd.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X