Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen via ebay bij kievcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kopen via ebay bij kievcamera

    Ik wil graag een peleng 8mm fish eye gaan kopen. Deze zijn echter bijna niet te krijgen in Nederland (tenminste ik heb ze nog niet gezien).
    Op Ebay worden ze aangeboden door "kievcamera" en dat is gelijk ook een winkel. Heeft iemand ervaring met deze winkel? En zo ja, hoe lang duurt het voordat de gekochte waar thuisbezorgd zijn?

    Mocht iemand weten waar ik deze lens nieuw in Nederland kan kopen dan hoor ik dat ook heel graag. Want ik haal lenzen liever op dan dat ik ze uit het buitenland laat brengen.
    Alvast bedankt,

    JLP
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

  • #2
    Re: Kopen via ebay bij kievcamera

    Hallo JLP,

    Al vier keer gekocht bij Kievcamera.
    Gewoon een mailtje sturen naar Michael Fourman op kievcamera@hotmail.com or bdmphoto@hotmail.com
    En hem uitleggen wat je wil. Ik heb de eerste keer betaald met Visa en per fax..... Voorhistorisch. maar "uit goede bron" heb ik vernomen dat 100% betrouwbaar is. Mijn Visa nummer gaat NOOIT per e-mail over het net. Met Fax is het veel veiliger.

    Levertermijn : +- een week


    Groetjes

    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Kopen via ebay bij kievcamera

      Bedankt voor het antwoord.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment

      Working...
      X