Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

    Vanmorgen jammerlijke ontdekking gedaan, 1 van de poezen die hier in de buurt rondzwerft is vanmorgen of vannacht slachtoffer geworden van een verkeersongeval.
    Het laatste beeld van onze vriend:



    Edit Mod Hanske :
    Daar dit toch een redelijk schokkende foto is , heb ik hem achter een URL geplaatst.
    Dit staat erover in F.A.Q :

    Plaatjes of filmpjes met schokkende inhoud zijn niet gewenst. Een link naar zo'n foto kan in sommige gevallen toegestaan zijn mits erg duidelijk staat aangegeven dat de content achter de link schokkend kan zijn. Het laatste woord is hier ook aan de moderators, die beslissen in zo'n geval of iets wel of niet door de beugel kan.



    Klik hier voor de foto
    Last edited by Paul C; 11 oktober 2005, 18:05.
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

  • #2
    Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

    tis idd niet voor gevoelige kijkers.
    Een harde plaat die je met je neus op de werkelijkheid drukt.
    Ik vind hem heel krachtig. Knap vastgelegd
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

      Dergelijke foto zou toch moeten kunnen, dit is toch een fotoforum
      Er liggen er zoveel op de weg, doodgereden.............dus moeten alle gevoelige kijkers thuis blijven.
      Er worden trouwens dagelijks schrijnender beelden op de TV getoond.

      Wat de foto betreft : die is idd knap, en gepast uitgesneden.

      Comment


      • #4
        Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

        de harde werkelijkheid hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

          Juiste reactie van Hanske ( BD ), kinderen kijken ook mee en de eerste beelden zouden hen kunnen kwetsen.

          dromer

          Comment


          • #6
            Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

            **** happens, best dat kindjes dat zo snel mogelijk beseffen

            Comment


            • #7
              Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

              Mijn kinderen hebben ze in 't echt zien liggen.
              Vonden het idd geen leuk zicht, maar is ook niet de eerste keer dat ze zoiets zien, maar een trauma zullen ze er niet aan over houden.
              Het hoort (jammer genoeg) bij het leven.
              Last edited by Paul C; 5 oktober 2005, 15:23.
              www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

              Comment


              • #8
                Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                Vind het een knappe foto. Het is helaas de harde werkelijkheid.

                (de oplossing die de mod hiervoor heeft om de foto toch te laten zien is )
                Visit my website

                Comment


                • #9
                  Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                  toch vind ik dit een sterke foto, hier worden we idd gewoon geconfronteerd met de realiteit ; al of niet schokkend? ik vind van niet.Het gebeurt dagelijks rondom ons.
                  Deze getuigt toch van enige sereniteit tov het dier zelf en tov zijn eigenaar.

                  Knap dat je dat aandurfde Paul, is niet direct gemakkelijk

                  groetjes

                  Alex
                  Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                    Oorspronkelijk geplaatst door H€rmen
                    Vind het een knappe foto. Het is helaas de harde werkelijkheid.

                    (de oplossing die de mod hiervoor heeft om de foto toch te laten zien is )
                    moet zeker kunnen en heb respekt voor je verwittiging maar ik vind de oplossing van de mods terecht en kan niets anders dan deze oplossing beamen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                      sterke foto! mag zeker gezien worden!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                        Is inderdaad zeer sterk in beeld gebracht.
                        Ook de manier waarop de mods dit hebben aangekaart is terecht.
                        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                          Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
                          Is inderdaad zeer sterk in beeld gebracht.
                          Ook de manier waarop de mods dit hebben aangekaart is terecht.
                          Helemaal mee eens......

                          mvg, drh
                          Mvg, drh

                          "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                            Er is toch nog iets wat "op mijne lever ligt" en er uit moet:

                            Één van de redenen dat ik deze foto toch gepost heb is omdat de dood nu eenmaal verbonden is met het leven, en ik heb getracht dit op een zo duidelijke en krachtig mogelijke manier te brengen, zonder het doel te schokeren.
                            Had dit de bedoeling geweest zijn, dan had dit vrij makkelijk gekunnen door de kat langs de andere zijde (op een, zonder in details te gaan, uiterst wansmakelijke manier) in beeld te brengen.
                            Ik wou een sterk, duidelijk, en ontegensprekelijk beeld vormen van de feiten (op een zo sereen mogelijke wijze) en van iets dat ons nogmaals met de neus op de feiten drukt, want voor ieder van ons geldt dat elke dag hier (soms onverwacht) de laatste kan zijn.
                            Ik wil hier zeker geen preek afsteken, maar ik zou zeggen: doe vandaag wat ge morgen van plan waart, want morgen komt misschien niet meer...
                            www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fatalité (waarschuwing: niet voor gevoelige zielen)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Paul C
                              Er is toch nog iets wat "op mijne lever ligt" en er uit moet:

                              Één van de redenen dat ik deze foto toch gepost heb is omdat de dood nu eenmaal verbonden is met het leven, en ik heb getracht dit op een zo duidelijke en krachtig mogelijke manier te brengen, zonder het doel te schokeren.
                              Ik wil je volledig bijtreden met deze zienswijze. Kinderen worden op veel andere manieren belaagd met zogezegd aanlokkelijkheden zolang de commercie maar draait. Laten we echter niet vergeten dat¨Plops, Disney en Fantasyaland-situaties utopien zijn. Huisjes, tuintjes, bloempjes, beertjes, e.d. laten we best aan froebeltjes en kwezeltjes maar de realiteit mag hun niet onthouden worden.
                              Henri
                              lidnummer: BD0435BE

                              Comment

                              Working...
                              X