Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

    Hoi mede fotografen,


    Ik heb de volgende vraag. In m'n zoektocht naar een goed boek over digitale fotografie liet ik m'n oog vallen op het boek van Erik Mansvelders. Het boek staat te koop bij standaard boekenhandel voor € 54,99. Echter de CD ROM die er bij hoort te zitten ontbreekt (waarschijnlijk gestolen door een andere klant). Daarom willen ze mij het boek laten voor een goedkopere prijs.

    Ik heb echter geen idee wat een redelijke prijs zou zijn voor dit boek zonder de CDROM en of het wel zo'n goed idee is hem te kopen zonder de CDROM.

    Kan iemand mij helpen aub? Ik zou er vandaag nog om willen.

    Alvast bedankt

    Davy
    a.k.a. Bates

  • #2
    Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

    50% van het aanbod is weg, dus 50% zou ik er maar voor willen geven...

    Comment


    • #3
      Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

      Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
      50% van het aanbod is weg, dus 50% zou ik er maar voor willen geven...
      Bedoel je hiermee dat ik beter de volledige versie zou nemen? Of zou iemand mij een kopie van de cdrom kunnen toesturen? (sorry Erik als dit tegen de copyright regels is....)

      Comment


      • #4
        Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

        Ik kan je de cd-rom wel dubbelen, als Erik daar geen probleem mee heeft!? Of misschien doet Erik het wel zelf...

        Comment


        • #5
          Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

          Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
          Ik kan je de cd-rom wel dubbelen, als Erik daar geen probleem mee heeft!? Of misschien doet Erik het wel zelf...
          Kan er ook nie aan doen dat een andere klant die cdrom pikt he snif snif..

          Erik?

          Comment


          • #6
            Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

            Dat boek interesseert mij ook wel, maar is het ook iets waard voor de bezitter van een "prosumer", zijnde de Panasonic FZ5 ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

              Oorspronkelijk geplaatst door nete
              Dat boek interesseert mij ook wel, maar is het ook iets waard voor de bezitter van een "prosumer", zijnde de Panasonic FZ5 ?
              Dit boek gaat over de beginselen van (digitale)fotografie, voor iedereen dus, want er komt bij het fotograferen heus wat meer bij kijken dan met een foto-toestel alleen..

              Dat boek is zelfs voer en wetenschap voor non-fotografen!

              Comment


              • #8
                Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                Nog 15 minuten en ik heb gedaan met werken, k'zou er dan omgaan. Kan iemand mij bevestigen aub dat ik de cdrom kan verkrijgen via iemand van jullie? Een boek zonder cdrom lijkt me nutteloos...

                Comment


                • #9
                  Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                  'k zou wachten tot er nog eens grote 2e hands beurzen van boeken zijn, zoals in de expo in kortrijk, in antwerpen, gent e.d. Worden deze ook regelmatig gehouden. Daar heb ik het boek voor amper 12 euro (met cd-rom) op de kop getikt.


                  Zal morgen nog eens naar de info van die beurzen zoeken.
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                    Viel gemakkelijker terug te vinden, dan ik verwacht had.

                    Hier ga je volgens mij, zeker het boek van Erik Mansvelder terug vinden.... Volgende beurs dus in brussel. (en 't zal zoveel niet kosten, als bij de standaard)

                    http://www.boekenfestijn.com/
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                      Viel gemakkelijker terug te vinden, dan ik verwacht had.

                      Hier ga je volgens mij, zeker het boek van Erik Mansvelder terug vinden.... Volgende beurs dus in brussel. (en 't zal zoveel niet kosten, als bij de standaard)

                      http://www.boekenfestijn.com/
                      Ok, bedankt !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                        Uiteindelijk toch het boek gekocht voor een zeer mooie prijs van 25 euro tov 54,99.

                        Nu nog een goeie ziel vinden die mij een kopie van de cdrom kan toesturen..

                        Tenslotte heb ik toch het boek gekocht (goed voor de auteur)

                        Laat mij aub weten wie mij het cd'ke wil bezorgen.

                        Groeten
                        Davy
                        Bates

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                          Oe, ik zie deze thread nu pas...

                          Ikzelf heb geen enkel bezwaar tegen het kopiëren van de cd, je hebt immers het boek toch officieel gekocht. Maar wat ik daarvan denk, is iets anders dan wat de uitgever ervan denkt. Je zou kunnen zeggen dat ik als auteur het intellectuele copyright heb van het materiaal, de uitgever heeft echter de uitgeefrechten. En daar heb ik helemaal niets over te zeggen (evenals de vorm, oplage en dat soort dingen).

                          Mss heeft de uitgever ook geen bezwaar tegen een kopietje van de cd, ik zal dat eens voor je informeren. Nogmaals, wat mij betreft geen enkel bezwaar als je een kopie kunt krijgen van iemand, maar ik heb er helaas niets over te zeggen...

                          Ik neem nog wel contact met je op via email of PB.
                          Veel plezier met het boek alvast,

                          Erik

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                            Oorspronkelijk geplaatst door Erik Mansvelders
                            Oe, ik zie deze thread nu pas...

                            Ikzelf heb geen enkel bezwaar tegen het kopiëren van de cd, je hebt immers het boek toch officieel gekocht. Maar wat ik daarvan denk, is iets anders dan wat de uitgever ervan denkt. Je zou kunnen zeggen dat ik als auteur het intellectuele copyright heb van het materiaal, de uitgever heeft echter de uitgeefrechten. En daar heb ik helemaal niets over te zeggen (evenals de vorm, oplage en dat soort dingen).

                            Mss heeft de uitgever ook geen bezwaar tegen een kopietje van de cd, ik zal dat eens voor je informeren. Nogmaals, wat mij betreft geen enkel bezwaar als je een kopie kunt krijgen van iemand, maar ik heb er helaas niets over te zeggen...

                            Ik neem nog wel contact met je op via email of PB.
                            Veel plezier met het boek alvast,

                            Erik
                            Hoi Erik, bedankt voor je reactie,

                            ik wacht vol ongeduld op je pm

                            Davy

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dringende vraag omtrent het boek van Erik Mansvelders

                              En ze mar zeker da ge der veel plezier aan hebt aan dienen boek !
                              Ligt naast mijn bed en ga niet slapen zonder der ook maar effe in gelezen te hebben.
                              ooit ... .

                              Comment

                              Working...
                              X