Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bent u de witte raaf

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bent u de witte raaf

    Gezocht witte raaf.
    Gezocht verkoper voor multimedia winkel in Zuidlimburg Belgie.
    U ben op de hoogte van de laatste nieuwe ontwikkelingen in zake digitale fotografie en video.
    U heeft ook ervaring met videomontage software zoals Studio 8, Adobe
    premiere
    U heeft verkoopservaring
    Leeftijd heeft geen belang
    dan is deze job misschien iets voor u
    gelieve u cv en motivatie brief te mailen naar
    Frank.deltour@skynet.be

  • #2
    Kan dat tegenwoordig hier allemaal ?????

    Comment


    • #3
      Volgens mij is dit hier ook niet direct Job@
      Die enige volgens mij een beetje juiste plaats is Chit-Chat en dan nog...
      Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

      Comment


      • #4
        Alez mannen, stel je nu voor dat er hier iemand de job van zijn leven kan vinden, dat kunnen we toch niet verbieden??
        Het gaat hier over een aanbieding, op het lijf geschreven van menig bd-ers, of tenminste van menig bezoekers!!!
        Zolang het in de branche blijft...
        Mijn gedacht natuurlijk
        Rudy

        Comment


        • #5
          Ik dacht dat we hier met ons hobby bezig waren ? Of sla ik de bal kompleet mis ?!?

          Comment


          • #6
            Wat mij betreft kan dit : er wordt geen reclame gemaakt en waar kan Job beter personeel vinden dan bij BD ? Iedereen hier is met digitale fotografie en computer bezig en velen met DVD, multimedia, video, enzovoort.
            Als hij bovendien nog goed betaald kan je misschien, zoals Rudy zegt, de droomjob van je leven vinden. Dus, waarom niet ?

            Comment


            • #7
              Oei,

              moest Signature nog veranderen

              Comment


              • #8
                Als hij er nu bij had gezegt hoeveel die witte raaf gaat verdienen...
                Ik zou eventueel wel intresse hebben...
                1° Ik Ben op de hoogte (en hoger) van digitale fotografie & video. (Geef er les in)
                2° Ik heb ervaring met videomontage . (en meer... Geef er les in)
                3° Ik heb verkoopservaring... (Geef er geen les in)
                4° Mijn leeftijd heeft geen belang... ( is een levensles?)

                Maar ik ben helaas peperduur... dus waarschijnlijk kunnen ze mijn hoge loon toch niet betalen... dus zal ik maar voor diennen multinational blijven werken waar ik nu zit...

                Comment


                • #9
                  Ja Mic blijf maar zitten en geef af en toe wat privé les op de chat.

                  Act

                  Comment


                  • #10
                    moet kunnen volgens mij indien ernstig aanbod.

                    Ik hoop van niet, maar indien een forumlid werkloos mocht zijn... wel dan is dit misschien een uitzonderlijke opportuniteit voor deze persoon.

                    Wie zou niet graag van zijn hobby zijn werk maken?

                    Enig nadeel is wel: je bent je hobby kwijt

                    Jo
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt..; En ik ben mijn hobby niet kwijt...
                      Alleen is mijn hobby en mijn werk hetzelfde.
                      Dus de lijn trekken, waar begint de hobby en waar t' werk? is moeilijk.... Positief is dan weer dat ze me ervoor betalen.

                      Comment


                      • #12
                        Kunnen ze met een zwart schaap niks doen ? ? ?
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Marc
                          Kunnen ze met een zwart schaap niks doen ? ? ?
                          Neen Marc... Dat verkoopt niet een zwart schaap...Ze zoeken een witte mus...

                          Comment


                          • #14
                            Hallo allemaal,

                            Even wat verduidelijking:
                            - Er is op voorhand via mail gevraagd of dit kom in het forum ...
                            - We hebben op voorhand inzage gehad in de tekst die gepost werd ... (was ook gevraagd)
                            - Er is duidelijk afgesproken dat er niets of niets "commercieels" in mocht, dus zelfs geen firma-URL of dergelijke - en dat is dus perfect in orde ...
                            - Het is een job in "de sector" - dus terzake en hoort zeker niet in "Chit Chat" thuis ...

                            Dus, waarom zou er via dit forum niet eventueel aan een job kunnen geholpen worden?????
                            Wie kan daar nu iets op tegen hebben, zeker als de posting uiterst correct gebeurde en dus totaal niets met "commercie" te maken heeft???
                            En wat zou er mis mee zijn als iemand - dank zij een berichtje in het forum - van zijn hobby OOK zijn werk kan maken?

                            JA, dit kan dus en er is gevraagd het in Algemeen te posten ...
                            Als iedereen het op een dusdanige correcte manier "speelde" als de poster van dit bericht, dan was het leven van een moderator héél wat eenvoudiger .

                            Jaja
                            Namens de BD-crew
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Ja Flurk,

                              Met toestemming van BD kan dit dus.
                              Die toestemming is gevraagd en (mits te voldoen aan een aantal voorwaarden) ook verleend.
                              Voor de rest - zie mijn andere reply ...

                              Groeten,
                              Jaja

                              Originally posted by flurk
                              Kan dat tegenwoordig hier allemaal ?????
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X