Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's plaatsen op het forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's plaatsen op het forum

    Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik krijg geen foto's opgeladen op een van de forums, wat doe ik verkeerd ?

    dromer

  • #2
    Re: Foto's plaatsen op het forum

    gebruik zoek eens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Foto's plaatsen op het forum

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      gebruik zoek eens.
      grt,bouk.
      kun je ze dan wel opladen

      --
      Play Drakensang - a free online mmorpg

      Comment


      • #4
        Re: Foto's plaatsen op het forum

        http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=29806

        Comment


        • #5
          Re: Foto's plaatsen op het forum

          Wat een uitleg, als ik het goed versta moet je eerst zelf een webspace hebben anders gaat het niet ?
          Dan ben ik bij de ongelukkige mensen, heb geen eigen webspace en ik kan er ook geen aanmaken.

          dromer

          Comment


          • #6
            Re: Foto's plaatsen op het forum

            niet goed genoeg gezocht

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: Foto's plaatsen op het forum

              Oorspronkelijk geplaatst door dromer
              Wat een uitleg, als ik het goed versta moet je eerst zelf een webspace hebben anders gaat het niet ?
              Dan ben ik bij de ongelukkige mensen, heb geen eigen webspace en ik kan er ook geen aanmaken.

              dromer
              Wat je daar vertelt, lijkt me zeer vreemd. Wanneer je een account, al dan niet betalend, hebt bij een ISP, dan krijg je toch automatisch wat webspace??? Wanneer je op breedband zit, heb je zeker een betalend account en daar is bij mijn weten altijd minimaal 50 MB webspace aan verbonden. Daar kan je, aan 200 KB per foto, gemakkelijk 250 foto's op kwijt.

              Comment


              • #8
                Re: Foto's plaatsen op het forum

                Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                ... Wanneer je een account, al dan niet betalend, hebt bij een ISP, dan krijg je toch automatisch wat webspace??? Wanneer je op breedband zit, heb je zeker een betalend account en daar is bij mijn weten altijd minimaal 50 MB webspace aan verbonden. Daar kan je, aan 200 KB per foto, gemakkelijk 250 foto's op kwijt.
                Niet noodzakelijk. Mijn provider geeft er geen, maar dat is ok, omdat ik er de voorkeur aangaf het zelf te regelen. Maar als je bij de "big boys" zit (Telenet, Skynet, Scarlet, e.d.) is dit idd. wel zo.

                Dromer, wie is jouw provider? Mss. kunnen we je met wat meer info verder helpen.

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's plaatsen op het forum

                  Gewoon je foto's bij imageshack (zie link hieronder) uploaden, de "direct link" kopiëren en via "plaatje invoegen" plakken. Zo heb je al dag gedoe met eigen webspace niet nodig. (weet niet of je eerst moet registreren of niet, maar is in ieder geval gratis)

                  imageshack
                  Grtz Fatje

                  - EOS + EF -

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto's plaatsen op het forum

                    Lijkt mij idd. een goede oplossing. Volgens hun faq is registreren niet nodig. Ik denk dat ik hier ook van zal gebruik maken voor postings in het kader van BD.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto's plaatsen op het forum

                      Oorspronkelijk geplaatst door Marshy
                      Lijkt mij idd. een goede oplossing. Volgens hun faq is registreren niet nodig. Ik denk dat ik hier ook van zal gebruik maken voor postings in het kader van BD.
                      Registreren is idd niet nodig maar het laat je o.a. wel toe om een overzicht van je opgeladen foto's te hebben (met bijhorende URL's) en eventueel nadien (tijdelijke) foto's te verwijderen.
                      Indien je niet registreert staan je foto's op hun server maar kan je er nadien niet meer aan ...
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto's plaatsen op het forum

                        Alé, zal dat eens proberen hé, bedankt allemaal.

                        dromer

                        Comment

                        Working...
                        X