Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

chatten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • chatten

    Als ik inlog op de chat komt er ineens:

    [img]res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/pagerror.gif[/img]De pagina kan niet worden weergegeven.

    De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.Probeer het volgende:
    • <LI id=instructionsText1>Klik op de knop [img]res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/refresh.gif[/img] Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
      <LI id=instructionsText2>Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
      <LI id=instructionsText3>Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven. <LI id=list4>Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
      Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
      kunt u op [img]res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/search.gif[/img]Netwerkinstellingen detecteren klikken. <LI id=instructionsText5>Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd. <LI id=instructionsText4>Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
    • Klik op de knop [img]res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/back.gif[/img]Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

    Wat is het probleem?
    Didier
    http://www.busimatch.com

  • #2
    Re: chatten

    Ik heb me even aangemeld bij de chat, bij wijze van test, maar geen probs gehad. Dus, imho niks met de chat te zien, die foutmelding op jouw pc

    Comment


    • #3
      Re: chatten

      ik heb die foutmelding ook als ik met IE6 naar de chat ga.
      Met firefox daarentegen helemaal geen problemen.
      Het is hier nog al ies aan bod gekomen zenne
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: chatten

        Heb ook hetzelfde probleem als dvcgraphics.

        Geraak ook niet op de chat

        Grt Eddy

        Comment


        • #5
          Re: chatten

          Geen probleem hier.
          En toen ik binnenkwam in de chat ging "Vanhamel" juist weg, denk dus dat je wel tot daar geraakt was?...
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: chatten

            Krijg enkel het scherm waar de load status is weergegeven, dan opent, wat ik denk de chatroom, deze krijg ik een fractie van een seconde te zien en dan vlieg ik eruit en krijg het scherm met de melding zoals beschreven door dvcgraphics.

            Heb alle instellingen nagekeken mijn virusscanner uitgezet en nog geraak ik niet binnen

            Grt Eddy

            Comment


            • #7
              Re: chatten

              met firefox lukt het wel dus probeer dat eens eerst hé
              [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

              Comment


              • #8
                Re: chatten

                ik werk met IE en daar gaat het ook goed. Dus denk dat er een combinatie van iets het probleem veroorzaakt...
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment

                Working...
                X