Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

    Hallo iedereen,

    Heb toch niet aan de verleiding kunnen weerstaan om jullie te laten meegenieten van mijn super toffe dag tijdens de "Langstreckenmeisterschaft" op de Nürburgring.
    Dit is misschien beter bekend als VLN.

    Hieronder de (volgens mij) mooiste foto van die dag:


    Meer vind je op mijn webstek (RACE)

    mvg Svenmichiels

  • #2
    Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

    Bijna bij mij binnengereden.
    goeie foto Sven

    Comment


    • #3
      Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

      Deze foto is op zich goed Sven , goed standpunt de scherpte is ok , enkel een beetje aan de donkere kant een beetje oplichten zou wonderen doen denk ik .

      Comment


      • #4
        Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

        Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
        Deze foto is op zich goed Sven , goed standpunt de scherpte is ok , enkel een beetje aan de donkere kant een beetje oplichten zou wonderen doen denk ik .
        Dank je wel voor de reactie, maar sta me toe dat jouw voorstel persoonlijk te noemen is, niet? Op jouw scherm mss teveel contrast en op een ander te weinig contrast. Wie zal zeggen wat goed is.

        mvg Svenmichiels

        Comment


        • #5
          Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

          Knappe foto maar is ook op mijn vers gekalibreerde monitor iets te donker.
          Ik ken niet zoveel van dit soort opnames. Maar voor mij storen die auto en die personen in de achtergrond wel een beetje.
          Desondanks vind ik het een mooie opname
          Meer foto's op mijn website

          Comment


          • #6
            Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

            Knap gedaan

            Maar uit ervaring weet ik dat wanneer je een voertuig waarvan de koplampen branden fotografeert, dat dan de rest van de foto wel eens donkerder kan worden, omdat de lichtmeting van je camera in de war geraakt door het felle licht. Het is dus wel mogelijk dat je de foto iets lichter mag maken, maar dat blijft natuurlijk je eigen keuze .
            (Ik heb zo al een paar héél donkere foto's van motoren uit mijn camera zien komen .)

            En ik zie ook twee flare-vlekken, ééntje op het radiatorrooster (boven de &, van H&R), en één naast de auto aan de kant van de bestuurder, telkens op dezelfde afstand van een koplamp (dat is ook nog een probleem bij brandende koplampen). Die kan je misschien wel wegwerken.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

              Ik zal eens zien wat ik kan met photoshop (niet veel dus )
              Last edited by Svenmichiels; 27 september 2005, 21:33.

              Comment


              • #8
                Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

                Hallo,

                Ik heb een poging gedaan: hier staat ie. Is het beter?

                Sven

                Comment


                • #9
                  Re: Langstreckenmeisterschaft @ Nürburgring

                  Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                  Dank je wel voor de reactie, maar sta me toe dat jouw voorstel persoonlijk te noemen is, niet? Op jouw scherm mss teveel contrast en op een ander te weinig contrast. Wie zal zeggen wat goed is.

                  mvg Svenmichiels
                  Sven ,

                  nee hoor ik denk niet dat het echt mijn persoonlijke mening is ik ben dagelijks bezig met met uitzoeken naar perfect gecalibreerde systemen , zo heb ik hier drie verschillende opstellingen staan van schermen en die geven allemaal te weinig licht aan ... dus , maar het kan natuurlijk zijn dat uw persoonlijke voorkeur uitgaat naar iets donkerder fotos , dat is een andere zaak natuurlijk , maar mijn eerste zicht op de foto doet me denken is deze bij valavond genomen .
                  Er is in ps trouwens een heel makkelijke manier om uw foto het juiste licht mee te geven , Scott Kelby heeft hierover heel wat boeiende lectuur over geschreven .

                  Groetjes Rudi

                  Comment

                  Working...
                  X