PDA

Volledige versie bekijken : BD logos en banner niet meer zichtbaar

rexabe
23 september 2005, 13:21
Sedert enkele dagen zijn banner en foto's niet meer zichtbaar bij openen van BD site....??
Bij banner alleen witte achtergrond ,en rest rode kruisjes bovenaan. Al de rest werkt .....
Gebruik ik menu zoals foto's//hall of fame bij opstartscherm krijg ik wel tekst en geen foto's maar rode kruisjes . Ga ik via forum naar hall of fame no problems?
What's wrong?? :confused:

HORNET
23 september 2005, 13:27
Ik zie nog alles geen problemen dus. ;) :G

huibke
23 september 2005, 13:41
Geen problemen hier.

Kingfisher
23 september 2005, 13:56
Sedert enkele dagen zijn banner en foto's niet meer zichtbaar bij openen van BD site....??
Bij banner alleen witte achtergrond ,en rest rode kruisjes bovenaan. Al de rest werkt .....
What's wrong?? :confused:

Hier, hetzelfde probleem :B sedert 4 5-tal dagen :(

Mvg,
Robert

bouk
23 september 2005, 14:17
raar hoor hier is alles ok.
grt,bouk.

Androsace
23 september 2005, 15:00
Schakel je firewall uit (NIS??) en alles is terug in orde.

Jef

peter
23 september 2005, 15:14
Er zijn een aantal aanpassing uitgevoerd aan de server. Dit kan een oorzaak hierin vinden.

Ik stuur je een mail voor wat meer info. Als er een echt probleem zou wezen zou iedereen het probleem moeten zien.

Als eens cache gewist? F5 = reload?

Browser? Connectie? Firewall?

peter

Haai8
23 september 2005, 19:31
Hier zelfde "probleem", is na onderzoek (weeral) te wijten aan Ome Norton, alhoewel voor BD de functies "reclame blokkeren" en "pop-ups blokkeren" uitgevinkt staan, Norton uitzetten en F5 => alles ok, Norton terug aanschakelen en 't is weer van dadde :D
Enfin, mij stoort het niet :rolleyes:

sloefke
23 september 2005, 21:16
hier geen probleem

Skitch
23 september 2005, 21:18
Hier ook het probleem. Geen logosinds een viertal dagen.

Skitch

jo99841
23 september 2005, 21:23
In 99% van de gevallen die problemen hebben , heeft men de laatste tijd een adware en /of spyware progje gedraaid. Adaware, spyware etc... verwijdert macromedia flashplayer. Dit progje wordt aanzien als spy-/adware en wordt dan verwijderd, maar het is nodig om de reclame en andere logo's te laten zien. Je moet eens zien als men op zo een logo klikt of men dan een popup krijgt onder de adresregel van boven op het scherm. Hier wordt gevraagt of men macromedia flashplayer wil installeren.

Groetjes

JO

Skitch
23 september 2005, 23:25
Oops,

Nu weer zichtbaar. :D:D:D

Groetjes
Skitch

Haai8
23 september 2005, 23:35
Ze zijn d'r hier mee aan 't spelen zekers :clown: maar nu is alles weer normaal :eek: :D

Kingfisher
24 september 2005, 09:05
Hier zijn de logo's ook weer zichtbaar! :G

Mvg,
Robert

rexabe
24 september 2005, 12:07
Hier ook alles weer zichtbaar.....zonder aanpassingen. :D :D :D ..
:G toffe bende die BD's :G

peter
24 september 2005, 21:08
Ze zijn d'r hier mee aan 't spelen zekers :clown: maar nu is alles weer normaal :eek: :D

Afgelopen nacht zijn er nog enkele bijkomende aanpassingen gedaan. (Met dank aan Lunatis).

Als ik de reacties zo lees, onnodig te vragen of het nu verholpen is zeker? :G

Peter

Haai8
24 september 2005, 21:11
Peter, U bent een goed mens :D

jwllms
25 september 2005, 10:27
Heb het nochthans nog steeds.

Verse browser (ie 6) direct openen op forum.belgiumdigital.com en de logo's zijn er niet. Even naar de homepage en dan terug en ze zijn er wel....

Jo.

Maar het is wel niet op alle pc's die ik heb.