Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deutschland Rally 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deutschland Rally 2005

    Het is alweer bijna een maand geleden, maar hier dan toch nog wat foto's van de rally van Duitsland.

    01


    02



    En dan nog een foto als eerbetoon aan de afgelopen weekend overleden bijrijder van Markko Martin, namelijk Michael Park . Dat is ook het rare, drie weken voor het ongeval zie je ze nog rijden, en zo ineens lees je op internet dat ze een boom geraakt hebben, en dat de bijrijder het niet heeft overleeft.

    R.I.P.







    Edit mod : aangezien er maar 3 foto's per topic geplaatst mogen worden , heb ik er 1 verwijderd.
    Last edited by Hanske; 22 september 2005, 07:38.
    Nikon D70 | Nikkor 50 1.8D | Tamron 17-50 2.8 | Sigma 50-500 4-6.3 | SB600 | Epson P2000 | Lowepro Minitrekker AW
    Racepics.nl

  • #2
    Re: Deutschland Rally 2005

    je eerbetoon is wel een prachtige foto ... de andere kant van de medaille bij Rally sport

    Comment


    • #3
      Re: Deutschland Rally 2005

      De eerste en zeker de laatste springen eruit voor mij. De tweede mist scherpte op de "neus" van de auto.

      Comment


      • #4
        Re: Deutschland Rally 2005

        Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
        De eerste en zeker de laatste springen eruit voor mij. De tweede mist scherpte op de "neus" van de auto.
        Bedankt voor de complimenten.

        Foto 2 is inderdaad niet scherp aan een deel van de voorkant, maar vond het shot wel mooi.

        Het punt waar ik stond met foto 2 en 3 was erg mooi, maar het nadeel van dit punt is alleen dat de auto's uit een dal komen, er maisland voor zit en er vliegen een aantal heli's boven de proef. Hierdoor kon ik de auto's zo'n 5 seconden voordat ze langskwamen pas horen. Het fotograferen wordt dan wel moeilijker wanneer je ze niet ziet/hoort aankomen.
        Nikon D70 | Nikkor 50 1.8D | Tamron 17-50 2.8 | Sigma 50-500 4-6.3 | SB600 | Epson P2000 | Lowepro Minitrekker AW
        Racepics.nl

        Comment

        Working...
        X