Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Q8 Truck GP in Zolder (deel1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Q8 Truck GP in Zolder (deel1)

    Nog eens naar het circuit in Zolder getrokken om wat foto's te schieten. De omstandigheden om er foto's te maken zijn hier gekend dus ga ik er niet over zeuren. Het was zelfs een motivatie om ondanks de slechte omstandigheden goeie foto's te maken. Ik ben dus benieuwd naar de reacties





    Last edited by Bjokke; 18 september 2005, 23:30.

  • #2
    Re: Q8 Truck GP in Zolder

    Eerste geniet mijn voorkeur, leuke panning lekker beeldvullend

    Greetz
    Dommi
    Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

    Comment


    • #3
      Re: Q8 Truck GP in Zolder

      Drie knappe foto's

      Bij truckraces zou ik toch niet erg dicht bij de baan willen komen , maar waar heb je nog een plaats gevonden om foto's te maken zonder dat de draad ervoor zat?
      Kon je op die zandbergen komen waar ze de motorcross-GP houden?
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Q8 Truck GP in Zolder

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
        Drie knappe foto's

        Bij truckraces zou ik toch niet erg dicht bij de baan willen komen , maar waar heb je nog een plaats gevonden om foto's te maken zonder dat de draad ervoor zat?
        Kon je op die zandbergen komen waar ze de motorcross-GP houden?

        die zandbergen zaten goed vol ja

        die pannings heb ik vanuit een boom genomen vlak voor de chicane als je van de brug af komt ( creatief zijn noemen ze dat )

        Comment


        • #5
          Re: Q8 Truck GP in Zolder

          Eerste is een mooie panning en uiteraard tof omdat het hier niet om een F1 bolide gaat !
          Drie vind ik heel knap, moie kadrage/compositie !

          Rgds
          Velu
          Groetjes

          Lukathi

          Comment


          • #6
            Re: Q8 Truck GP in Zolder

            schitterende reeks!

            toch opletten met die bomen,ik heb er bij de world-series ene uit zien donderen,een geluk dat ie niet te hoog zat en dat z'n prosumer alleen maar wat zand aan de buitenkant had!
            grts; M

            Comment


            • #7
              Re: Q8 Truck GP in Zolder

              drie pracht pannings

              Comment


              • #8
                Re: Q8 Truck GP in Zolder

                Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
                schitterende reeks!

                toch opletten met die bomen,ik heb er bij de world-series ene uit zien donderen,een geluk dat ie niet te hoog zat en dat z'n prosumer alleen maar wat zand aan de buitenkant had!
                ik ben gelukkig niet uit die boom gesukkeld ... moet wel een grappig zicht geweest zijn om mij erin zien te sukkelen

                Comment


                • #9
                  Re: Q8 Truck GP in Zolder (deel1)

                  Man man man, schitterende foto's, 1 en vooral 3 genieten mijn voorkeur.

                  Kzal de volgende keer meekomen, moogde in mijne nek gaan zitten, moede geen gekke kuren meer uithalen.

                  Hans.
                  www.rallyandraces.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Q8 Truck GP in Zolder (deel1)



                    3x hele nette pannings Bjokke, met goed de snelheid erin en mooie kleuren. Vind foto 3 de mooiste.
                    Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                    Comment

                    Working...
                    X