Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ADAC Rally 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ADAC Rally 2005

    Ik ben dus 2 weken geleden, 3 dagen naar de rally geweest, hier heb ik geprobeerd fantsoenlijke foto's te maken . ze zijn gemaakt men een Canon Powershot S1 Is, ik ben nog maar een beginner. ma geef uwe mening is, als e al op iets trekken.









    bij het uploaden, was er blijkbaar wel eits kwaliteits verlies.

    Andere upload ik morgen, als mijn webspace trug werkt

    mvg jahweh

    **EDIT** srry daarvoor ik heb ze geedit

    hier een paar nieuwe :
    Jahweh, je nieuwe foto's zijn er teveel aan. Ze waren trouwens ook niet in orde qua afmetingen en filsize. Ik heb ze daarom verwijderd. Hou je ajb strikt aan de forumregels! Een samenvatting: max 900 pixels langs elke zijde, max 200 KB en max 3 foto's per topic ( max één topic per dag in hetzelfde forum.)
    Moderator PcWiet.
    Last edited by pcwiet; 16 september 2005, 16:22.
    Canon Powershot S1 IS

  • #2
    Re: ADAC Rally 2005

    Ge gaat hier sebiet van een van de moderators een refermente krijgen:

    1: De foto mag aan geen enkele zijde groter zijn dan 900 pixels kader inbegrepen en moet kleiner zijn dan 200 kB of 204.800 Bytes.

    uittreksel uit het forumreglement. Uw foto's zijn te breed, deze zijn nu 1280pixels breed...

    Haast u
    Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

    Comment


    • #3
      Re: ADAC Rally 2005

      Oorspronkelijk geplaatst door Exxosje
      Ge gaat hier sebiet van een van de moderators een refermente krijgen:

      1: De foto mag aan geen enkele zijde groter zijn dan 900 pixels kader inbegrepen en moet kleiner zijn dan 200 kB of 204.800 Bytes.

      uittreksel uit het forumreglement. Uw foto's zijn te breed, deze zijn nu 1280pixels breed...

      Haast u
      We hebben er precies een nieuwe mod bij

      Wel leuk om zien dat BD-ers elkaar controleren.