Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ADAC Rally 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ADAC Rally 2005

    Ik ben dus 2 weken geleden, 3 dagen naar de rally geweest, hier heb ik geprobeerd fantsoenlijke foto's te maken . ze zijn gemaakt men een Canon Powershot S1 Is, ik ben nog maar een beginner. ma geef uwe mening is, als e al op iets trekken.









    bij het uploaden, was er blijkbaar wel eits kwaliteits verlies.

    Andere upload ik morgen, als mijn webspace trug werkt

    mvg jahweh

    **EDIT** srry daarvoor ik heb ze geedit

    hier een paar nieuwe :
    Jahweh, je nieuwe foto's zijn er teveel aan. Ze waren trouwens ook niet in orde qua afmetingen en filsize. Ik heb ze daarom verwijderd. Hou je ajb strikt aan de forumregels! Een samenvatting: max 900 pixels langs elke zijde, max 200 KB en max 3 foto's per topic ( max één topic per dag in hetzelfde forum.)
    Moderator PcWiet.
    Last edited by pcwiet; 16 september 2005, 16:22.
    Canon Powershot S1 IS

  • #2
    Re: ADAC Rally 2005

    Ge gaat hier sebiet van een van de moderators een refermente krijgen:

    1: De foto mag aan geen enkele zijde groter zijn dan 900 pixels kader inbegrepen en moet kleiner zijn dan 200 kB of 204.800 Bytes.

    uittreksel uit het forumreglement. Uw foto's zijn te breed, deze zijn nu 1280pixels breed...

    Haast u
    Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

    Comment


    • #3
      Re: ADAC Rally 2005

      Oorspronkelijk geplaatst door Exxosje
      Ge gaat hier sebiet van een van de moderators een refermente krijgen:

      1: De foto mag aan geen enkele zijde groter zijn dan 900 pixels kader inbegrepen en moet kleiner zijn dan 200 kB of 204.800 Bytes.

      uittreksel uit het forumreglement. Uw foto's zijn te breed, deze zijn nu 1280pixels breed...

      Haast u
      We hebben er precies een nieuwe mod bij

      Wel leuk om zien dat BD-ers elkaar controleren.

      Voor de rest kan ik enkel beamen wat er gezegd is, let er de volgende keer op.

      Svenmichiels

      Comment


      • #4
        Re: ADAC Rally 2005

        foto 2 is momenteel mijn favo.

        1: maybe iets meer croppen, er staan teveel info op de foto.

        3: rally is durven net voor de bladeren gaan staan geeft je een 2x betere foto
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: ADAC Rally 2005

          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          We hebben er precies een nieuwe mod bij

          Wel leuk om zien dat BD-ers elkaar controleren.

          Voor de rest kan ik enkel beamen wat er gezegd is, let er de volgende keer op.

          Svenmichiels


          Ontopic: Foto 1 is een beetje te druk, kan erdoor als sfeerbeeld...

          Foto 2 is scherp waar ie moet scherp zijn, nog net beweging te zien in de wielen

          Foto 3 is tof, al zou ik er onderaan, voor mezelf althans, nog een stuk afsnijden...
          Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

          Comment


          • #6
            Re: ADAC Rally 2005

            De eerste geeft een mooi overzicht van hoe het er op een rally aan toegaat. Die fotograaf met het groene hesje is precies niet echt bij de zaak. Hij ziet die auto nooit komen. Blijkbaar wel de enige die iets ziet aan de 'andere kant'
            Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

            Comment


            • #7
              Re: ADAC Rally 2005

              Nja thx ik ben nog maar een prille beginner, ik hbe ze nog nie geedit maar ik ga er dadelijk nog een paar online gooien mijne favoriet beetje bijgeknipt ma de kwaliteit zakt dan uiterst fel .

              Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
              3: rally is durven net voor de bladeren gaan staan geeft je een 2x betere foto
              lol neen da was nie dicht zur ik zat zo op een houten trapke, en vandaar gwn full zoom me een beetje blaadjes erop dacht dat da miss schoon kon zijn
              Last edited by jahweh; 16 september 2005, 16:00.
              Canon Powershot S1 IS

              Comment


              • #8
                Re: ADAC Rally 2005

                Booyah, die andere 3 zijn in mijn ogen nog beter.

                Die Impreza
                Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

                Comment

                Working...
                X