Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MODEL-shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MODEL-shoot

    Model aangeboden,

    voor TFCD-fotoshoot
    (testshoot of serieus)
    doe een voorstel of laat u me vrij een concept uit te werken. Verschillende thema's bespreekbaar, maar geen naakt of erotiek!
    Rest is welkom

    Voor foto's van mij, geef even 'arne jacobs' bij google in en je komt op mijn website uit!

    Laat zeker iets weten, ik kan me makkelijk vrij maken en dus veel beschikbaar. Verplaatsing kunnen we bespreken.

    Groetjes
    Arne JACOBS
    Model
    (foto's -> zie website)

  • #2
    Re: MODEL-shoot

    Heb je nu nog altijd geen fotograaf gevonden?

    Begrijp het toch niet, je hebt toch wel talent ervoor moet ik zeggen nadat ik je site heb bekeken. Heb zelf nog nooit modellen getrokken (wel portretten maar dan meer zonder dat de mensen het weten) anders zou ik niet twijfelen.

    Trekken al de fotografen hier alleen vrouwen ofzo?

    In ieder geval succes met je zoektocht!
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Re: MODEL-shoot

      kijk nekeer hier
      echt wa ge nodig hebt
      iedereen welkom
      Hey, Iedereen welkom ( die zijn goed humeur meebrengt ) op de shootingday die ik organiseer in de oude leegstaande /vervallen fabriek van " De Leie " ( de moeite ). Er zijn geen modellen, studioflitsers, elektriciteit, enz.. voorzien. Iedere fotograaf brengt zijn eigen model/materiaal mee. Deze locatie is anders

      grtz
      D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
      Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
      en ewa flitsspeelgoed

      Comment


      • #4
        Re: MODEL-shoot

        En als hij dan een mailke krijgt van een fotograaf doet hij zelfs geen moeite om daarop te antwoorden
        Getuigd van veel respect

        Ofwel is hij te goed voor mij
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: MODEL-shoot

          Hoi,
          Lieven, ik weet niet over welk mailtje het hebt maar de fotografen die met me hebben samengewerkt zullen dergelijke arrogantie niet bevestigen omdat ik er simpelweg geen heb!
          Als jij een mailtje stuurde dan stuurde je dit na een verkeerd adres! Ik heb er zelf GEEN enkel gehad van een fotograaf!! en lees iedere dag mijn mails...
          Ik zou zeggen als je iets mailde, probeer even opnieuw!

          en oh ja, ik hoop dat er hier nog wel een beetje ruimte aan elkaar wordt gegund om samen te fotoshooten e.d. Niemand bezit een model of geen enkel model bezit een fotograaf. Ik wil hiermee alleen maar zeggen dat het geen zin heeft om jaloers te zijn op mooie foto's e.d. Hier hoeven geen strategische spelletjes gespeeld. Voor mij is dit een hobby!! ...en vor jullie toch ook????
          Ik val hiermee NIEMAND persoonlijk aan maar als ik sommige topics lees dan wordt er niets meer gegund aan elkaar! Als Piet of Jef of Tuur nu eens met mij willen shooten probeer me dan niet belachelijk te maken bij die mensen om alzo een shoot te verhinderen...Ik wil gerust met iedereen samenwerken: jong, oud, prof of amateur. IK ben gewoon al heel blij als ik foto's over bepaalde thema's heb!
          Mensen, fotografen, wees niet bang voor een shoot, zo leer je het ook al heb je geen ervaring !!

          Voila, ik hoop dat nu misverstanden uit de weg geruimd zijn en dat ik niemand in het bijzonder op de tenen trapte, was niet de bedoeling!
          alleszinds mail en ik antwoord zeker op je vragen, suggesties, ...

          Groetjes
          Arne

          Comment

          Working...
          X