Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

    Hey iedereen,

    Bij deze een zeer mooi aanbod, lees gerust verder.

    Op zondag 2 oktober is er de Day of Talents. Dit is een Thaiboks-gala in Wilrijk, provincie Antwerpen. Dat vindt plaats in zaal De Bist, en iets meer info vind je alvast hier (http://www.saidgym.be/foto%27s/gala-poster.jpg).

    (niet geïnteresseerd, maar wil je toch helpen, lees verder onderaan )


    Aanwezig zullen zijn uiteraard de boksers, maar ook enkele Antwerpse bekende figuren, zoals daar zijn de burgemeester P. Janssens, nog een paar schepenen, etc. ! En niet te vergeten, ik zal er ook aanwezig zijn! Maar wat meer is: ik heb nog een gratis entree voor één gegadigde… Lees nog even verder, het loont zeker de moeite !



    Ik ben dus uitgenodigd om dat Thaiboks-gala te fotograferen, maar ik heb gevraagd of ik nog niet één iemand mocht meenemen. Bij deze mogen alle geïnteresseerden zich kandidaat stellen, ofwel via een posting, ofwel via pm.
    We zullen enkele privileges hebben, daar heb ik voor gezorgd. Uiteraard gratis inkom, gratis drankjes, broodjes, maar daar doen we het niet voor. Wel voor de foto’s van de personen/boksers in de kleedkamers, in de gangen, we mogen vlakbij de ring, etc. !! De bekende figuren niet vergeten, die zullen we ook wel even strikken…



    Uit alle geïnteresseerden die mee willen, kies ik er eentje uit. Het is niet ‘eerst komt, eerst maalt’. Ik kies er iemand uit, en ik baseer me op de mate dat ik de persoon ken, maar ook in functie van het materiaal !! Ik kan genoeg mensen uitnodigen die mee willen gaan, maar aangezien ik deze privileges krijg, wil ook graag iets terug doen voor de organisator !! En dus best mensen die toch ietwat ervaring hebben, en/of lichtsterke lenzen hebben…
    Dit houdt allerminst in dat enkel mensen met een immens arsenaal aan dure lenzen in aanmerking komen! NEEN!!! Maar je moet ook begrijpen dat ik de organisator wil bedanken op die manier, en dus niet met allemaal foto’s afkom die bewogen zijn…ik ken mijn eigen materiaal ook wel he…Ik heb dus nu wel de 50mm 1.8, lichtsterk, dat zeker, maar op zo’n evenement is een zoom meegenomen!! De Tamron valt dan een beetje af, het is denkelijk niet de best verlichte zaal he… Denk even aan een film, zo’n zalen zijn niet superlicht!!
    Dus iedereen is welkom. Denk daaraan, voel je niet geremd om je kandidaat te stellen !



    Wie mee wil, niet vergeten: we hebben respect voor de sporters, en respect voor de sport !!!! En tussen kleine haakjes: een beetje luisteren naar mij… ik heb contact met de organisator, dus ik weet wat mag en niet mag, en dus moet je je daaraan houden. Ik ga niet op voorhand de regeltjes uitleggen, dat doen we als ze zich voordoen, maar dan moet je je wel direct schikken…



    Dit is een UITERST MOOIE gelegenheid. Ik weet niet hoeveel respons ik ga krijgen, maar ik zal enkel naar de uiteindelijke kandidaat een pm sturen. Als ik iedereen moet antwoorden met een sorry, is dat niet zo leuk qua gevoel, en ook qua tijd zijn dat veel verloren momenten.


    Wat ik nog vereis van de persoon: je geraakt zelf in Wilrijk, en je bent vrij die dag. Het aanvangsuur staat op de flyer, we zullen iets vroeger aanwezig zijn, zodat we de belichting al eens kunnen inspecteren en kunnen nadenken over wat en waar en hoe…


    We worden niet betaald, geldelijk dan toch. We krijgen hier namelijk een zeer mooie gelegenheid en enkele extraatjes, en wij geven dan aan de organisatie een cd-rom met de beste foto’s. Dat geven wij in ruil voor deze mooie kans! Niets voor veel terug te krijgen!!!



    HULP: mocht er iemand zijn die me een lichtsterke zoom wil lenen, dat mag altijd. Ik vraag namelijk geen compagnon om zijn lenzen in te palmen, maar opdat hij met zijn arsenaal goed trekt en zijn foto’s beter zijn dan de mijne.
    Maar ik heb de tip gekregen, om toch eens te polsen achter mensen die bereid zijn om even een lensje te lenen. Ik ben uiterst voorzichtig met materiaal, zelfs te voorzichtig misschien. Mocht ik dan een lens mogen lenen van iemand, zou ik die ook al eens komen testen en inoefenen de dag voordien of zo… wees gerust over het uiterst voorzichtige gebruik ervan!!!
    Uiteraard een lens voor een Nikon, en best een telelens. Geen groothoekzoom, dat gebruik zal ik kunnen vullen met de 50mm 1.8.


    Alle reacties zijn meer dan welkom. Kandidaten of uitleners van lenzen: meer dan welkom !!!


    Ik meen alle info gegeven te hebben, voor nog meer info, pm je maar of vraag je het hier…

    ajuin
    Last edited by ajuin; 15 september 2005, 08:51.

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff



  • #2
    Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

    Ik wist niet dat mensen het zo druk hadden op een zondag...
    Heb ik de mensen zo afgeschrikt? Ik was toch duidelijk dat je geen D2X en 70-200 2.8 moet bezitten of zo he...


    Nu ja, op m'n eentje heb ik meer drank dan

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      Ik wist niet dat mensen het zo druk hadden op een zondag...
      Heb ik de mensen zo afgeschrikt? Ik was toch duidelijk dat je geen D2X en 70-200 2.8 moet bezitten of zo he...


      Nu ja, op m'n eentje heb ik meer drank dan
      had ik niet in malta gezeten had ik mee willen gaan

      Comment


      • #4
        Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
        Ik wist niet dat mensen het zo druk hadden op een zondag...
        Heb ik de mensen zo afgeschrikt? Ik was toch duidelijk dat je geen D2X en 70-200 2.8 moet bezitten of zo he...


        Nu ja, op m'n eentje heb ik meer drank dan
        Ajuin ik heb wel interesse,en wel een D2x met Vr 70-200 F2,8 en ik kan eventueel een 2 lens meenemen
        ik hoor het wel als je nog geen keuse hebt gemaakt

        Groetjes NoName


        PS link werkt niet
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

          Ajuin, met je meegaan kan ik niet, maar je mag van me voor een langere periode mijn "AF NIKKOR 80-200 1:2,8" lenen als je wil (dan kan je er al wat mee oefenen)
          Ik lees het wel.
          Last edited by Ludo V.; 14 september 2005, 20:59.
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #6
            Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

            ik moet wel nog bevestiging krijgen dat ik die dag vrij ben, maar heb wel interesse om de sport die ik vroeger zelf actief (en nu passief) beöefende (nu ja, kickboxing zit toch samen met muy-tai in dezelfde federatie) te kunnen fotograferen.

            ik werk met een D100 met een verzameling glas:
            28-75mm f2,8
            80-200mm f2,8
            120mm f2,8
            85mm f1,8
            50mm f1,8
            20mm f2,8
            16mm f2,8
            12-24mm f4
            24-120mm VR f3,5-5,6 (maar aangezien die niet zo lichtsterk is zal die die dag niet gebruikt worden)

            Ik veronderstel ook dat een SB800 niet zal gebruikt worden, of mag je flitsen? betwijfel het, aangezien dit de kampers kan afleiden.

            Mijn foto's mogen mits naamsvermelding gebruikt worden door de organisatie, maar ik reken er ook op dat ik de foto's zelf mag gebruiken voor eigen portfolio.

            Comment


            • #7
              Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

              Heb zo'n vaag vermoeden dat Triker ook nog gaat reageren
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                Heb zo'n vaag vermoeden dat Triker ook nog gaat reageren
                neen, toch niet, ben zelfs zeker...


                Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke
                had ik niet in malta gezeten had ik mee willen gaan
                en wanneer ga je dan eindelijk eens die annulatieverzekering gebruiken waarvoor je wel betaalt?



                Nu begint het wel moeilijk te worden. Ik had veel reply verwacht, maar het is niet echt overrompelend. Maar ik had niet telkens zo'n sterke kanshebbers verwacht in de kleine opkomst.
                Graag zou ik met iedereen gaan, maar dat kan ook niet he... Alle personen die zich nu gemeld hebben, zijn echt zeer sterke kanshebbers !!! Ik zou zeer graag eens iets doen met elk van hen, maar ja, voor dit evenement is er slechst één plaats... Bekijk me dus aub niet vies, ik moet namelijk meer mensen teleurstellen dan dat ik er blij kan maken...


                @noname: bedankt voor het foutje in de link, dat haakje had er niet mogen staan, of althans een spatie extra...opgelost
                @ludo: bedankt, ga ik zeker gebruik van maken, stuur je nog pm. meen dit weekend in je buurt te zijn

                Dit weekend zal ik de knoop doorhakken...

                Bedankt, en tot 2 oktober of een andere keer

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  Alle personen die zich nu gemeld hebben, zijn echt zeer sterke kanshebbers !!! Ik zou zeer graag eens iets doen met elk van hen, maar ja, voor dit evenement is er slechst één plaats...


                  Dit weekend zal ik de knoop doorhakken...
                  geef deze keer maar de voorang aan iemand anders: ik ben dat W.E. wel vrij, maar 't is 't enige vrije W.E. in september/oktober en te veel events fotograferen op te weinig tijd geeft thuis conflicten

                  Comment


                  • #10
                    Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                    Ken dat Visio... Dat maakt het al iets makkelijker

                    Vermits ik probs heb met pm, moet men even wachten op antwoord...

                    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                    Comment


                    • #11
                      Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                      Beslissing is reeds gevallen...
                      Bedankt voor de input

                      En de volgende keer zorg ik voor meer plaatsen

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                        Ajuin en Tom heel veel succes as zondag.... wees op tijd met het terug trekken van uw lens Het is maar een tip weet ik uit ervaring!!!!

                        Leg uw eventueel andere lenzen weg, zodat ze niet nat kunnen worden (of dat er per ongeluk iemand op trapt)!!!

                        En heel belangrijk, hou je spullen goed in de gaten, 2 weken geleden zijn er tijdens een gala ook spullen van mij gestolen !!! Iets wat overigens geen uitzondering is op die locaties !!!

                        Voor de rest wens ik jullie veel kijk plezier in en om de ring



                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #13
                          Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                          Nog eens bedankt he Triker...
                          Van jouw voorbeelden leert men ook flink wat.... Nu hopen op een goede dag, ik kijk er naar uit!

                          Ik houd je zeker nog op de hoogte

                          Doe het ook goed dan he!

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                            Ditto Trikie ....

                            Comment


                            • #15
                              Re: UNIEKE KANS: wie gaat mee / wie helpt me?

                              En vergeet niet de matchmaking goed te koppelen aan de foto's!! Dus even aan de jury, dat zijn de mannen aan de zijkant om een matchmaking te vragen vlak voordat het evenement begint, want die wil op het laatste moment nog wel eens veranderen!!! Altijd makkelijk voor later mannen
                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment

                              Working...
                              X