Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruzie in het huishouden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ruzie in het huishouden?

    Deze namiddag zag ik tijdens mijn wandeling een mooi spinnenweb, met middenin een grote spin. Terwijl ik me klaar maakte om er een foto van te nemen merkte ik dat de spin plots haar eigen web stukmaakte (eerste foto) en daarna op de loop ging.



    Toen zag ik dat het hele bouwwerk in een hoog tempo verder werd afgebroken, maar niet door de spin die ik in het oog had. Ik snapte nul komma nul van, maar toen zag ik dat er een andere spin was aangekomen die zeer snel ... het web van de andere spin aan het opeten was! De eerste spin kwam voorzichtig naar de eerste toe, en knipte systematisch alle draden door. De tweede foto toont het ogenblik juist voor ze een van de laatste draden doorknipte, en daarmee verdwenen beide spinnen plots ergens in het gras en de bladeren. De linkse spin is de "aanvaller" en houdt nog een deel van het originele web vast.



    Voor mij was het interessant om zien, voor de spinnen zal het wel een spannend ogenblik geweest zijn denk ik.
    Last edited by tmh; 13 september 2005, 17:50.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

  • #2
    Re: Ruzie in het huishouden?

    Leuk verhaal maar ik denk dat je een tweede foto bent vergeten?
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Ruzie in het huishouden?

      tot wat fotografie leiden kan

      Comment


      • #4
        Re: Ruzie in het huishouden?

        het verhaal vind ik leuker dan de opnamen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X