Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag tips en/pf commentaar over deze voetbalfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graag tips en/pf commentaar over deze voetbalfoto's

    Hoi, ik ben gevraagd om een groepsfoto te maken van een jeugdvoetbalteam. Ik heb vandaag een aantal foto's gemaakt, maar toen ik thuis kwam viel het resultaat wat tegen, heeft iemand tips voor zoiets . Ik heb de foto's gemaakt met de kitlens en op een statief. Wat ik wel moet zeggen is dat de zon erg fel scheen , ik heb met het licht mee gefotografeerd. Ik ben absoluut een beginner , dus elke tip en of kritiek is welkom. Ik moet de groepsfoto nog wel wat croppen uiteraard.




    ps. de foto's van de wedstrijd maak ik met mijn canon ef 70-200 f/4 L usm
    als iemand daar nog goede tips voor heeft , dan hoor ik het graag !


    Canon EOS 1DX, Canon EOS 80D, Canon EF 85mm f/1.2L II,Canon EF 24-105mm f/4L IS, EF 70-200 f/2,8 IS L II L IS, speedlite 580 EX II, Canon EF 100 f/2,8 L IS
    http://marcelmol.smugmug.com/

  • #2
    Re: Graag tips en/pf commentaar over deze voetbalfoto's

    yo pasjoo, op de foto te zien zijn de manne die ge gefotografeerd hebt duidelijk verveeld, het interesseert hun weinig of niet met wat je bezig bent... Daarom actie in de keet, gebruik om te beginnen het alom bekende trukje van ze allemaal tegelijk cheese te laten roepen, dan neem je nog een foto waar ze allemaal 'spaghettiiii' moeten roepen en om ten slotte een zo goed mogelijke foto te krijgen, zou ik geheel onverwacht een idioot fluitje een geluid laten maken (effe zoeken in een karnavalswinkel ofzo, daar vind je altijd wel van die dingen die een belachelijk geluidje maken, iets wat een vogel imiteert ofzo) geloof me, de aandacht van die mannen heb je gegarandeerd