Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klm Boeing 737

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klm Boeing 737

    Hoi hoi Allemaal,

    Sinds een paar dagen in het bezit van een 300D (overgenomen van mijn broer).
    En vandaag voor het eerst op pad geweest, en ik moet zeggen een hele belevenis.
    Ik was hiervoor in het bezit van een Oly E-10

    De volgende foto is alleen gecropt en een usm toegepast.



    Canon 300D + Sigma 28-300mm f3.6-6.5 @ 86 mm, 1/1000, f7.1, ISO 400

    Ondanks het mindere mistige weer denk ik zelf dat hij best geslaagd is.
    Maar wat vinden jullie ervan en wat kan ik verbeteren.
    _________________
    Last edited by manfred; 11 september 2005, 21:01.
    Grtz Manfred
    Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
    Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

  • #2
    Re: Klm Boeing 737

    in mijn perceptie loopt de polderbaan niet af maar is die gewoon horizontaal (kortom de horizon staat scheef en daarnaast vind ik hem niet echt scherp)

    Comment


    • #3
      Re: Klm Boeing 737

      Oorspronkelijk geplaatst door robert62
      in mijn perceptie loopt de polderbaan niet af maar is die gewoon horizontaal (kortom de horizon staat scheef en daarnaast vind ik hem niet echt scherp)

      Inmiddels de foto even aangepast en als alles goed is ligt de polderbaan nu waterpas
      Grtz Manfred
      Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
      Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

      Comment


      • #4
        Re: Klm Boeing 737

        Onscherp?

        Als ik naar de letters op het vliegtuig kijk dan krijg ik het idee dat het wel scherp is, maar dat de scherpte deels verloren is gegaan door de resize.

        goede poging broertje, alleen de volgende keer een wat lagen iso getal, dan heb je nog minder ruis bij het unsharp masken.
        Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

        Comment


        • #5
          Re: Klm Boeing 737

          Oorspronkelijk geplaatst door manfred
          Inmiddels de foto even aangepast en als alles goed is ligt de polderbaan nu waterpas
          dat geeft een veel soepeler take-off.!!

          Comment


          • #6
            Re: Klm Boeing 737

            Oorspronkelijk geplaatst door robert62
            in mijn perceptie loopt de polderbaan niet af maar is die gewoon horizontaal (kortom de horizon staat scheef en daarnaast vind ik hem niet echt scherp)
            De foto zou op 1/1000 genomen zijn op slechts 86 mm.
            Dan moet je het al erg bruin bakken om bewegingsonscherpte te krijgen,
            kijk maar naar de achtergrond, zonder de mist zou die ook scherp zijn.

            Maar helaas, de compo is mijn ding niet, hij is zo eng gecropt.......
            Graag wat meer omgeving erbij.

            Dirk
            Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

            Comment

            Working...
            X