Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijksreportage 3 dec 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijksreportage 3 dec 2005

    Hallo collega's, vrienden van de fotografie, kleine en grote freeks

    net als jullie ben ik ook een fervent amateur van fotografie en (video-)film en dit al vele jaren. Als gevolg van mijn hobby (naast mijn intense job) ben ik zowat het 'archief' van mijn familie geworden. Weinig familiale evenementen hadden plaats in de voorbije 30 j of ik heb er wel een 'fotografisch souvenir' van. Zelf kon ik verschillende vrienden helpen met een mooie spontane foto.
    Zelf beschik ik nu over Canon Eos D10 met 28-105 canon zoomobjectief en flits Sigma es500 DG super.
    Maar dit alles helpt me niet het probleem oplossen dat ik nu heb. Mijn eigen zoon trouwt en zelf kan ik de fotoreportage van die dag niet doen. U begrijpt waarom. Gezien mijn eigen geloof in de goede hobbyisten is het natuurlijk niet mijn wens in dit geval de doorwinterde professional op te zoeken. Ere aan de doorwinterde hobbyist. Daarom, collega's, zoek ik 1 of 2 enthousiaste (toch wat ervaren) amateurfotografen die me willen helpen. Natuurlijk wil ik nadien de genomen foto's graag in fullformat krijgen en liefst zoveel mogelijk. De digital fotografie heeft geen kwantitatieve grenzen. Maar, en dat weet u natuurlijk ook, zal mijn waardering van bereidwilligheid niet onbestaande zijn. Als jullie daar bij voorbaat willen over praten zou ik dat bijzonder fijn vinden.

    Wie voelt zich geroepen en wie wil me helpen?

    Voor practische redenen zeg ik jullie dat de opnamen dienen gemaakt op 3 dec 2005 in de buurt van Holsbeek.

    Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
    Tijgerke

  • #2
    Re: Huwelijksreportage 3 dec 2005

    Beste

    Waar heeft dit plaats, wat verlang je ?, graag eens beter antwoord aub ?.

    groeten,

    dromer

    Comment


    • #3
      Re: Huwelijksreportage 3 dec 2005

      Vergeet niet dat ook een hobbyfotograaf (verplaatsings-) kosten heeft en zijn tijd graag gecompenseerd ziet. Al is't maar om aan een beetje nieuw materiaal te geraken...
      www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

      Comment


      • #4
        Re: Huwelijksreportage 3 dec 2005

        Ik wil wel... Ik ben van de (ruime) streek... van over de brug.
        Last edited by Nickon; 9 september 2005, 22:52.
        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

        Comment


        • #5
          Re: Huwelijksreportage 3 dec 2005

          Oorspronkelijk geplaatst door Paul C
          Vergeet niet dat ook een hobbyfotograaf (verplaatsings-) kosten heeft en zijn tijd graag gecompenseerd ziet. Al is't maar om aan een beetje nieuw materiaal te geraken...
          Over de veplaatsingskosten kan ik me nog wel iets voorstellen, maar als je gaat praten over de compensatie van de tijd die je er in steekt dan denk ik toch dat je de verkeerde hobby hebt gekozen.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment

          Working...
          X