Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot koppel: Gevraagd!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot koppel: Gevraagd!

    Wie wil er van mij en mijn vriendin een fotoshoot maken voor een vriendenprijsje?
    We hoeven alleen maar de foto's op CD-ROM dus de nabewerking en het afdrukken doen we zelf.
    Details kunnen we nog bespreken maar ik wou even weten als er mensen zijn die dit zien zitten om te doen.

    We wonen in Limburg (Bree) dus liefst mensen van in de buurt.

    Groetjes Dirk en Kelly.

    ________________________________________________

  • #2
    Re: Fotoshoot koppel: Gevraagd!

    Spijtig dat Bree een heel eind van hier ligt, anders wou ik dat wel eens proberen.

    Niet om er aan te verdienen, want ik ben geen expert, maar wel om wat uit te proberen en daardoor iets bij te leren.

    Maar je zal wel iemand vinden die dichter in de buurt woont, er zijn hier kandidaten genoeg die graag foto's van jullie willen maken .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot koppel: Gevraagd!

      Hey,
      ik woon in Herk de Stad... dat is al niet meer zo ver he..
      Stuur mij eens een berichtje (pm of zo) wat jullie graag willen, wanneer en waar...
      Ik ben geen pro, zeker niet. Maar ik heb toch al wat studio ervaring en ik doe dit soort dingen heeeeeel graag.
      Dus ik zou zeggen waag jullie kans en dat prijske, daar ben ik 100% zeker van, daar raken we het wel over eens.
      Tuur
      Time is a precious little thing....

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot koppel: Gevraagd!

        Voor wanneer wil je de fotoshoot hebben? Ikzelf ben van Maasmechelen.

        Je mag altijd eens mailen ...

        Greetz, RonnyE

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot koppel: Gevraagd!

          Ronny en Tuur,

          beiden uit Limburg en (amateur?)fotograaf, als jullie tijd over hebben om eens een shoot met mij te doen, awel ik sta te springen,

          groeten
          en succes aan het koppeltje (houw het proper, lol)

          Aj

          Comment

          Working...
          X