Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op zoek naar... een foto van een waterval

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • op zoek naar... een foto van een waterval

    voor een bewerking ben ik op zoek naar een soort waterval.

    geen superbreed geval, maar mag ook.

    als iemand toevallig eentje heeft van een smeerpijp of andere vieze vloeibare drek die naar beneden valt, en die mij wil ter beschikking stellen, ben ik wreed content en u zeer dankbaar.

    m.a.w. een gewone waterval is al zeer goed, vuil water is misschien nog beter.

    wat ook goed is: een uitvergroting van een studio (of keuken-) opname van vallend water..

    ik weet dat er zo al verschillende foto's gepost zijn, maar waar ? en in wiens albums etc..

    kan iemand me helpen ?

    een beetje uitleg: het moet dienen voor een 'horror'-affiche voor de studentendoop van mijn vroegere studentenkring (ze hadden mijn friday 13th-poster gezien vandaar) m.a.w. is niet voor commercieel gebruik. de poster wordt één van de dagen sowieso gepost in fotobewerking, met de nodige uitle (wat ik er nog van weet, want 't is wel een heel werkje)

    alvast bedankt,
    Tom.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

  • #2
    Wel tom ik heb er wel enkele als je wil. 2 staaner al online maar waren wel panorama's.



    en



    Je kan de grotere versies hier vinden

    http://www.pbase.com/image/490128
    http://www.pbase.com/image/490129

    Ik heb er nog wel maar die staan nog niet online. Als je een bepaald zicht zoekt zeg het mij maar en ik kijk of ik dit heb. Maar zo een blurry waterval heb ik niet want dat ging niet met mijn 6800.

    Comment


    • #3
      dank u zeer, ik heb van verschillende kanten hulp mogen ondervinden en heb nu genoeg keus. die eerste waterval is exact wat ik zoek.

      allemaal (ook jakke, jaja, jacki et les autres gisteren op de chat) hartelijk bedankt.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Ik weet niet of je er nog nodig hebt, maar deze kan je (voor niet commercieel gebruik) gebruiken .. laat me wel genieten van wat je ermee aangevangen hebt







        Comment


        • #5
          Hier, zoals die van Visio, ook van de japanse tuin in Hasselt :




          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

          Comment

          Working...
          X