Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Koksijde] Hongaarse Mig -29

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Koksijde] Hongaarse Mig -29







    ALBUM...
    Last edited by Faan; 5 september 2005, 21:25.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

    Alle drie top .... Is dit van de speciale spottersplaats getrokken, of van tussen het gewone publiek ?
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

      Knappe reeks.
      Foto 2 vind ik er echt uitspringen. Mooi werk
      Meer foto's op mijn website

      Comment


      • #4
        Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

        3 Mooie foto's , je hebt blijkbaar geen last gehad van de slechte omstandigheden.

        Zit er eigenlijk een sunroof in zo'n mig .
        Volgens mij hadden de piloten het wat te warm .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

          Schitterend !

          Comment


          • #6
            Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

            @jdm, neen buiten de base, aan de overkant van het publiek
            @ black bandit: dat is een soort camera waardoor de achterste (instructeur) ook kan zien wat er voor de neus gebeurd...
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #7
              Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

              alledrie mooi genomen. Voorkeur voor 2. Uitlaatwarmte staat mooi erop.
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

              Comment


              • #8
                Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

                weeral eens werk om U tegen te zeggen!
                /congrats faan!

                en idd vrij goed licht in uw geval!

                Comment


                • #9
                  Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

                  Knappe reeks met de traditionele Faan-kwaliteit
                  Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                  Comment


                  • #10
                    Re: [Koksijde 1] Hongaarse Mig -29

                    Stefaan,

                    Mag ik u zeer danken voor deze foto's ! Ben zondag ook daar geweest maar de Fulcrum bleek technisch niet meer in orde te krijgen en zodus hebben de zondagse bezoekers geen fulcrum te zien gekregen. Maar de eerlijkheid bied mij te zeggen dat indien dit toch zo zou geweest zijn mijn foto's in het niet verdwijnen t.o.v de jouwe .
                    Trouwens, ik heb eens goed aan het rondkijken geweest wat er zoal tussen het publiek rondliep .. en die fot's zijn wel gelukt, ik heb alleen de moeite nog niet gedaan om eens te kijken hoe ik hier foto's moet posten, als er interesse is ik wil ze altijd doormailen hoor dan kan die persoon ze even op het net plaatsen
                    E.
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                    Comment


                    • #11
                      Re: [Koksijde] Hongaarse Mig -29

                      Knappe reeks zeker een voorkeur voor foto 2 gewoon prachtig, ben daar ook geweest (zondag) maar vind dat je met een 28 -135 niet zo veel aan te vangen is, de static is nog te doen alhoewel ik mij afvraag of de opstelling wel ideaal is,als men daar nu een klein beetje aandacht zou aan besteden, namelijk een lange rij met een achtergrond die tegen alles afsteekt,dan maar van het tegenlicht te zwijgen, moet je maar proberen als beginner daar deftige foto's te verkrijgen.
                      Ben dan maar uiteindelijk tijdens de pauze vertrokken richting de Panne om zo terug te keren naar Veurne, halfweg even een zijwegje genomen doodlopend en mij daar opgesteld (verlengde van de startbaan) met de zon in de rug.
                      Moet eindelijk toegeven dat deze plaats veeeel beter was om te fotograferen, misschien iets onveiliger, daar men zich juist in het keerpunt bevind van de straalvliegtuigen.
                      Maar zeker weten volgend jaar de zelfde plaats en liefst met wat ander glas.
                      Wat is eindelijk voor spotting de juiste keuze? heb daar een paar kanonnen gezien, iets om uw vinger bij af te likken.
                      BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                      Comment


                      • #12
                        Re: [Koksijde] Hongaarse Mig -29

                        Zeer mooie foto's, maar de tweede is nog net dat tikkeltje beter dan de twee andere.
                        Ook je album mag er zijn.
                        Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                        Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

                        Comment


                        • #13
                          Re: [Koksijde] Hongaarse Mig -29

                          Oorspronkelijk geplaatst door camouflage
                          Knappe reeks zeker een voorkeur voor foto 2 gewoon prachtig, ben daar ook geweest (zondag) maar vind dat je met een 28 -135 niet zo veel aan te vangen is, de static is nog te doen alhoewel ik mij afvraag of de opstelling wel ideaal is,als men daar nu een klein beetje aandacht zou aan besteden, namelijk een lange rij met een achtergrond die tegen alles afsteekt,dan maar van het tegenlicht te zwijgen, moet je maar proberen als beginner daar deftige foto's te verkrijgen.
                          Ben dan maar uiteindelijk tijdens de pauze vertrokken richting de Panne om zo terug te keren naar Veurne, halfweg even een zijwegje genomen doodlopend en mij daar opgesteld (verlengde van de startbaan) met de zon in de rug.
                          Moet eindelijk toegeven dat deze plaats veeeel beter was om te fotograferen, misschien iets onveiliger, daar men zich juist in het keerpunt bevind van de straalvliegtuigen.
                          Maar zeker weten volgend jaar de zelfde plaats en liefst met wat ander glas.
                          Wat is eindelijk voor spotting de juiste keuze? heb daar een paar kanonnen gezien, iets om uw vinger bij af te likken.
                          Een 300mm is al een mooi bereik al wat meer is is meegenomen,
                          ik vermoed dat Faan zijn foto's neemt met deze lens :
                          http://www.sigma-benelux.nl/products...uct.php?pid=32 voor een goeie 200€ kan je deze al kopen. Prijs kwaliteit kan je geen beter kopen denk ik
                          Groeten
                          Erwin
                          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                          Comment


                          • #14
                            Re: [Koksijde] Hongaarse Mig -29

                            Oorspronkelijk geplaatst door erwin
                            Een 300mm is al een mooi bereik al wat meer is is meegenomen,
                            ik vermoed dat Faan zijn foto's neemt met deze lens :
                            http://www.sigma-benelux.nl/products...uct.php?pid=32 voor een goeie 200€ kan je deze al kopen. Prijs kwaliteit kan je geen beter kopen denk ik
                            Groeten
                            Erwin
                            Inderdaad Erwin
                            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                            Focaldesign

                            Comment

                            Working...
                            X