Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijk - Waar op letten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijk - Waar op letten?

    Heren (en dames),

    Gezien ik in het verleden al heel wat nuttige info van dit forum heb kunnen plukken, heb ik nu een vraag voor jullie.

    Ik zit momenteel met het privilege om een fotograaf te zoeken die ons huwelijk zou willen verslaan. Mijn vraag hierbij is waar ik op moet letten en of jullie geen goede namen in het Antwerpse weten.

    Ik had bv vandaag al een gesprek met een fotograaf die me vertelde dat hij mij de negatieven niet kon meegeven gezien hij beroepsfotograaf is en hij gebonden is aan een bewaarplicht, hij kon me ze wel megeven tegen de juiste prijs? Klinkt niet echt logisch maar soit.

    Zulke dingen had ik dus graag geweten en waar ik zoal nog op moet letten.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Huwelijk - Waar op letten?

    bekijk zijn portfolio

    zorg dat het klikt tussen jullie

    BTW, meeste beroepsfotografen geven geen negatieven, of je moet extra betalen om de negatieven zelf te mogen bewaren (cfr copyrighs betalen) Vaak wordt er nog een aardig centje bij verdient met de uitvergrotingen achteraf en de nabestellingen. Een fotograaf moet ook leven, he

    Comment


    • #3
      Re: Huwelijk - Waar op letten?

      Waar je vooral op moet letten is dat de stijl van de fotograaf jullie bevalt en dat de kwaliteit goed is, het zijn jullie die trouwen en niet de fotograaf. Nu, waarom zoek je een fotograaf in het ANtwerpse, ikzelf ga ook foto's maken in Limburg en kom uit Oost Vlaanderen als dat nodig is.

      En idd dat is eigenlijk waar fotografen aan verdienen, de service nadien want aan een trouwreportagehou je eigenlijk bijna niks over. Mensen vergeten soms wat voor kosten er aan verbonden zijn. De fotograaf kan idd de negatieven meegeven maar dat heeft uiteindelijk zijn prijs dus en meestal zal dat wel het gemiddelde verlies zijn wat hij daardoor misloopt.

      Een overeenkomst tss fotograaaf en jullie met die duidelijke afspraken en voor de rest ... genieten van de mooie dag

      Comment


      • #4
        Re: Huwelijk - Waar op letten?

        -Op de amateur/prof fotograaf zijn portefolio.
        -De prijs ( hoeveel prints in de prijs )
        -Hoe lang hij blijft ( tijdens het kleden tot op/na de receptie )
        -Het aantal foto's
        -Of je de negatieven/cd-rom mee naar huis krijgt

        En zorg voor een boel wegwerptoestellen voor op de tafels tijdens het feest
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment

        Working...
        X