Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over Pixum.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over Pixum.nl

    Interessante prijzen bij pixum.nl.
    Weet iemand hoe het daar zit met de betaling? Ik vind het nergens terecht op de site?
    Kan ik achteraf betalen met overschrijving na ontvangst van mijn foto's? Ik heb namelijk geen pc banking.

    Lorie

  • #2
    Re: Vraagje over Pixum.nl

    Nee, betaling bij Pixum moet altijd vooraf. Volgens mij is het ook bij Pixum inmiddels mogelijk om een eenmalige online machtiging te geven. Je hebt dan geen online banking dingen nodig. Ook is het mogelijk om te betalen via creditcard.

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over Pixum.nl

      net nog bestelling ontvangen van pixum... tot morgen 30/45 vergroting aan 1,99 euro. Waren zeer degelijk verpakt en het resultaat was ronduit prachtig. Betalen via bankkaart gaat zeer vlot.

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje over Pixum.nl

        Niets anders dan lof over pixum, zeer snelle levering + verzorgde verpakking en schitterende kwaliteit foto's, ik betaal altijd vooraf met visa
        "Denk zelf. Kijk Zelf. Oordeel Zelf. Beslis zelf. "

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje over Pixum.nl

          heb vandaag ook mijn fotokes ontvangen...

          zien er zeer goed uit en ben ook heeeeeel content van de 30*50 afdrukken voor 1.99. dit was wel een actie maar ze zijn (buiten de actie dan ) hun geld zeker waard.

          ik heb maandag besteld en vrijdag waren ze er. de iets langere levertermijn komt omdat er grote formaten bij zat.

          het enige nadeel van pixum is dat de leveringskosten vrij hoog zijn.
          5 euro ipv 2 euro bij photobox. (maar daar zijn de 30*50 afdrukken dan weer duurder )

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje over Pixum.nl

            als je een bepaald bedrag overschrijdt (dacht 20€), wordt de leveringskost kleiner
            alé vroeger was dat toch zo


            en in september een A4 aan 0.69€
            daar zat ik op te wachten
            ik ga er weer een hoop bestellen
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X