Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deurganckdok vanop 90m hoogte bekeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deurganckdok vanop 90m hoogte bekeken

    Gisteren kreeg ik de kans om mee te gaan naar de "Deurganckdok Familiedag", en dat heb ik dan natuurlijk ook gedaan .

    Er stond een heel grote kraan, van waaruit we de omgeving wat beter konden bekijken:




    Daarna hebben we nog een toer langs de werken gedaan, met een gids (in een lijnbus). Omdat ik teveel last had van reflecties in de ruiten deed de chauffeur speciaal voor mij te deuren open, wanneer er gestopt werd om uitleg te geven . Dan kon ik heel snel wat foto's maken, want vrij rondlopen was er wel verboden . (En er liep overal wel iemand van de security om alles in het oog te houden .)


    Daarna zijn we ook nog naar Lillo en Doel geweest, en tijdens de overzet kon ik het deurganckdok ook nog vanuit een andere kant fotograferen. Het volledige album kan je in mijn Fotopic-album bekijken .

    In het album zitten wel enkele foto's met reflecties van de ruiten, want de chauffeur moest wel op tijd terug zijn. Hij kon dus niet overal stoppen waar ik foto's wou maken, dus heb ik ook foto's gemaakt vanuit de rijdende bus.

    Om daar echt goede foto's te maken zou je er een hele dag moeten kunnen rondwandelen (of fietsen), maar het zal niet makkelijk zijn om daarvoor toestemming te krijgen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Deurganckdok vanop 90m hoogte bekeken

    mooie klare en contrastrijke opnames, eens iets anders

    Comment


    • #3
      Re: Deurganckdok vanop 90m hoogte bekeken

      Hmmm, vorige keer is dat wandelen me gelukt. Op familiedag van DEME... Van welke was deze dan?

      Zalige dag toen gehad, immens.... Behalve die kraan, die hadden we niet, maar voor de rest:
      Wij hadden dan wel een barbie op de terminal onder de RMG's etc.


      Moet nog altijd dat album eens bekijke

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment

      Working...
      X