Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Specifiek vraagje foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Specifiek vraagje foto's

    Heren en Dames van dit forum,

    Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets van me laten horen heb. Ben druk bezig geweest.

    Anyway, ondertussen werk ik bij het nieuwe circus met verschillende verantwoordelijkheden aldaar, je kan het al raden... onder andere foto's nemen!

    Nu is het zo dat ik met wat vraagjes zit over het gebruik van materiaal voor shoots van onze verschillende shows voor promo-doeleinden (Ik ben een Canon-mens overigens).

    - De ene show is een theaterzaalshow. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Kan je mooie foto's nemen zonder flits? Dan moet je waarschijnlijk schandalig lichtsterke lenzen meenemen...? Welke zou je gebruiken? De zaak zit zo: We hebben al foto's van deze show laten nemen en ik ben er eigenlijk niet tevreden mee.

    - De andere show, onze nieuwe creatie, is een straatshow, waar de nadruk ligt op superspectaculaire trampoline en acrobatietoestanden. Welke lenzen zouden ideaal zijn om mee te nemen naar een shoot om wat goeie foto's te maken voor promomateriaal?

    Check gerust onze site (**** dus) Commerciele site's zijn niet toegestaan MODT-B eens, daar zijn van de theaterzaalshow 'Who Goes On?' wel wat foto's te vinden. Dan heb je een idee hoe en wat.

    Of is er gewoon iemand die zich geroepen voelt, die uiteraard veel ervaring heeft met zo'n soort fotoshoots, en die ook over het juiste materiaal beschikt, om deze job op zich te nemen. Offertes mogen altijd gestuurd worden via ***** PM

    Thanks & Greets, MVanker
    Last edited by teddy-bear; 25 augustus 2005, 11:41.
Working...
X