Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24u van Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 24u van Zolder

    Ik ga dit weekend naar dit evenement.
    Nu had ik graag geweten hoe ik de beste foto's kan maken met hetgene wat ik heb (zie handtekening).
    Mijn bedoeling is vooral om de rijdende auto's vast te leggen (panning?).
    Ook zijn alle tips hoe ik het best de stilstaande racewagens kan trekken welkom.
    Wie weet neem ik wel ééntje van jullie mee (uit de buurt hé) , om mij het daar allemaal te goei uit te leggen.

    Groetjes

    Seth
    Canon EOS 300D + Nikon Coolpix 3700 + 70-300 mm F4 - 5,6 DG MACRO APO SUPER II.

    de gustibus et coloribus non est disputandum (over smaken en kleuren valt niet te twisten)
    major e longinquo reverentia (van afstand bezien, is alles mooi)

  • #2
    Re: 24u van Zolder

    3 plaatsen waar je kan gaan staan :

    1. Villeneuve Chicane : klein stukje waar de draad maar een goeie meter hoog is en je kan pannen.
    2. Overkant van de Reja (bij het insnijden van de rechte lijn voor de jacky ickx-chicane) : kan je makkelijk pannen op 70 mm, ook hier is de draad maar een goeie meter hoog
    3. Heuvel aan de buitenkant van de eerste linkse : zal je wel moeten croppen, tenzij je tegen de Kanaalbocht gaat staan, zowel panning als "kopshots" mogelijk.

    Comment


    • #3
      Re: 24u van Zolder

      ............
      Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:01.

      Comment


      • #4
        Re: 24u van Zolder

        ik zal er ook zijn,maar dan met dienen toeter op een canon!
        is me wel een soep om kaarten te krijgen dit jaar,is zeker omdat praga kahn komt zekers dat ze zo weinig vrijkaarten geven!
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: 24u van Zolder

          Dit gaat hier precies niet te erg over objectieven.
          Even verplaatst naar Algemeen.

          seppuku [mod]

          Comment


          • #6
            Re: 24u van Zolder

            Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
            ik zal er ook zijn,maar dan met dienen toeter op een canon!
            is me wel een soep om kaarten te krijgen dit jaar,is zeker omdat praga kahn komt zekers dat ze zo weinig vrijkaarten geven!
            Tja en als Praga Khan komt ben ik van de partij.
            De 24 uren interesseren me weinig, maar omdat ik nu toch kaarten heb ga ik toch eens kijken of ik iets kan klikken. Zeker rond 20u als een collega van mij een Benji-sprong gaat doen.

            Comment

            Working...
            X