Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 day boon op maanrock (1000ste post ;) ;) ;) )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5 day boon op maanrock (1000ste post ;) ;) ;) )

    Yippie mijn duizenste post, en nog wel op mijn verjaardag!!! Heb er lang over gedaan sinds november 2001. En wat beter dan wat foto's?

    Lukathi heeft me geinspireerd om eens wat andere composities te maken dan gewoonlijk.










    Album: in gallery onder Events, Maanrock.
    Last edited by rept; 21 augustus 2005, 23:08.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

  • #2
    Re: 5 day boon op maanrock (1000ste post )

    Knappe composities!! Zw/w blijft toch mooi he.
    Proficiat met je 1000ste post.
    Bodies: Fujifilm x-t3
    Lenses: Fujifilm 18-55mm, Fujifilm 55-200mm, samyang 12mm

    Comment


    • #3
      Re: 5 day boon op maanrock (1000ste post )

      Jouw inspiratie !?? Allez,tof om te horen !

      Wel,zeker weten,dit is knap !

      Ik speel zelf in een band en zeker weten, dit zijn foto's die muzikanten graag van zichzelf zien !
      Zoals ik al zei, een "nauwe" crop geeft niet aan of het hier om een optreden in een jeughuis of major stage gaat .. maar nu zie je duidelijk hoe "grots" het gebeuren is !

      Knap !!!

      Enige op/aanmerkingen die men zou hebben bij foto 1 is de aanwezigheid van die twee mensen op de achtergrond. Weg klonen ? Hmmm, als je ze "verbergt" met je hand,zie je hoe ze bijdragen tot de "diepte" !

      Foto drie zou ik wel een beetje kantelen. Persoonlijk vind ik dat een foto moet "recht" zijn oftewel "goed" scheef maar niet een ietsiepietsie !

      Knap hoor en proficiat met je 1000 ste !!!

      Groetjes
      Lukathi
      Groetjes

      Lukathi

      Comment


      • #4
        Re: 5 day boon op maanrock (1000ste post )

        Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi
        Enige op/aanmerkingen die men zou hebben bij foto 1 is de aanwezigheid van die twee mensen op de achtergrond. Weg klonen ? Hmmm, als je ze "verbergt" met je hand,zie je hoe ze bijdragen tot de "diepte" !

        Foto drie zou ik wel een beetje kantelen. Persoonlijk vind ik dat een foto moet "recht" zijn oftewel "goed" scheef maar niet een ietsiepietsie !

        Knap hoor en proficiat met je 1000 ste !!!
        Bedankt voor comments, bij foto 1 ga ik die twee mensen inderdaad zo laten, is de manager van de groep en een goeie kameraad, dus wel tof voor hun dat die er opstaan (stonden achteraan podium mee te loeren).

        Foto 3 staat inderdaad scheef, maar moet fameus bijtekenen in PS om hem goed te krijgen, zal er eens werk van moeten maken .
        Gallery: http://www.fotogallerij.be

        Comment


        • #5
          Re: 5 day boon op maanrock (1000ste post )

          Hmmm mooi, vooral die laaste! Knap
          Misschien beetje bevooroordeeld, omdat ik in de licht en geluidswereld zit :-D

          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment

          Working...
          X